Ik heb route66 op mijn touch gezet. Alles ging goed geactiveerd enz.(en kon route66 goed opstarten alles deed het alleen had ik geen gps verbinding) daarom mijn bluetooth muis instellen.
1e optie is welke poort je "aan de programma's toewijst", ik heb dit op poort 5 staan.
2e optie is om in te stellen welke seriele poort je via bluetooth je aan de GPS muis hebt toegewezen, ik heb dit op poort 6 staan met een baudrate van 57600 (de juiste snelheid staat in de gebruiksaanwijzing van mijn GPS ontvanger)..
3e optie, GPS automatisch beheren, heb ik aangevinkt staan.
wanneer ik nu mijn route66 opstart loopt hij vast bij het zoeken naar gps(het begin scherm)
ligt dit aan mijn instellingen of iets? Heeft iemand hier ervaring mee????
1e optie is welke poort je "aan de programma's toewijst", ik heb dit op poort 5 staan.
2e optie is om in te stellen welke seriele poort je via bluetooth je aan de GPS muis hebt toegewezen, ik heb dit op poort 6 staan met een baudrate van 57600 (de juiste snelheid staat in de gebruiksaanwijzing van mijn GPS ontvanger)..
3e optie, GPS automatisch beheren, heb ik aangevinkt staan.
wanneer ik nu mijn route66 opstart loopt hij vast bij het zoeken naar gps(het begin scherm)
ligt dit aan mijn instellingen of iets? Heeft iemand hier ervaring mee????