Help! 
Vandaag is mijn primaire Windows 2000 domein-controllertje ophol geslagen. Ik probeerde zojuist een nieuwe gebruiker aan te maken (zoals ik dat wel vaker doe
), maar bij het inloggen van deze user krijg ik een roaming profile error.
Your roaming profile is not available....etc
DETAIL - access is denied...
Lijkt dus op een rechten probleem, maar na stevige controle staat alles imo gewoon goed. Alles in Terminal Services Profile tabblad staat gewoon goed. Adminstrators groep is eigenaar van de map, domain users hebben gewoon rechten.
Alle bestaande accounts werken gewoon prima verder.
Maar nu word het helemaal vreemd!
Als ik nu een nieuw account aanmaak en er vervolgens mee probeer in te loggen krijg ik de melding.
"Account disabled". Maar het account is toch echt Enabled..
Ik zou de DC graag een schop geven of hem even rebooten, maar dan krijg ik het aan de stok met 300 mensen
Iemand nog een waardevolle tip?
Edit: Overgens is er onlangs niks veranderd aan de domein controller
Vandaag is mijn primaire Windows 2000 domein-controllertje ophol geslagen. Ik probeerde zojuist een nieuwe gebruiker aan te maken (zoals ik dat wel vaker doe
Your roaming profile is not available....etc
DETAIL - access is denied...
Lijkt dus op een rechten probleem, maar na stevige controle staat alles imo gewoon goed. Alles in Terminal Services Profile tabblad staat gewoon goed. Adminstrators groep is eigenaar van de map, domain users hebben gewoon rechten.
Alle bestaande accounts werken gewoon prima verder.
Maar nu word het helemaal vreemd!
Als ik nu een nieuw account aanmaak en er vervolgens mee probeer in te loggen krijg ik de melding.
"Account disabled". Maar het account is toch echt Enabled..
Ik zou de DC graag een schop geven of hem even rebooten, maar dan krijg ik het aan de stok met 300 mensen
Iemand nog een waardevolle tip?
Edit: Overgens is er onlangs niks veranderd aan de domein controller
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 12:00 ]