Toon posts:

Netwerk studentenkamers

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.047 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
rapture schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:23:
[...]
De 14 studenten controleren koste mij minstens 2 weken, in mijn nieuwe studentenkot ga ik niet meer bij alle 22 studenten langs gaan. De eerste maand van mijn schakeljaar naar industrieel ingenieur opvullen met computers oplappen, wordt teveel van het goede. Bovendien spreken we niet meer over 10GB datalimiet en strak netwerkbeleid.
Ik wil die mens dat ook niet aandoen dat hij de eerste 4 weken van het academiejaar niets anders moet doen dan alleen maar andermans PC bekijken. Tegen de tijd dat hij gedaan heeft is de eerste mogelijks al weer besmet en kan hij opnieuw beginnen.

PS: Waar ge je voor industrieel ingenieur?

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:12

rapture

Zelfs daar netwerken?

Terug in Kortrijk, een uitbreiding dat bij Bachelor MCT past. In MCT had ik geleerd hoe ik een netwerk moet opbouwen en beheren. Bij de ingenieurs komt het ontwerpen, audits doen, economisch nut van IT-dingen,... erbij.

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2025

Phalox

Solar Powerrrd

Terug een Kickje naar boven...

Ik heb hiervoor gepost met de vraag of je het resultaat wou laten weten... ik ben nog altijd zeer nieuwsgierig, zeker nu we onze eigen bouw gekocht hebben met 8 kamers.
Het Kotnet(internet via Telenet naar de KUL (katholieke universiteit leuven) )dat nu aanwezig is, wil ik buiten!
In de plaats daarvan een internetlijntje van Dommel (ADSL 2+ connectie)

Maar hoe de distributie en de 'beperking' doen? Dat zou ik graag bij jouw (beproefd) netwerk zien!
Pagina: 1 2 Laatste