Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Topicstarter
Ik ben na lange tijd overgestapt op een nokia 6300, maar wil daar nu weer een fatsoenlijke carkit bij
(vroeger een 6310i met een oude vertrouwde MCC-1)

Nu werd mij geadviseerd (en leek me ook wel erg cool) om een Parrot te nemen meteen met GPS erin: 3400 LS-GPS. Ik hoor er erg goede verhalen over en de coolnessfactor is ook wel hoog. Het grote voordeel is de geïntegreerde GPS waarmee mijn losse bluetooth gps-muis overbodig wordt icm. pda-navigatie. MAARRR, het schermpje is dus niet los, dus zit altijd in je auto (je kunt hem niet eraf halen). Dit met diefstalgevoeligheid lijkt me dat niet echt een fijne oplossing.

Daarom toch maar gewoon een nette inbouw-carkit van Nokia, de Nokia CK-7W Advanced Carkit . Maar terwijl ik deze jongen aan het bekijken was, kwam ik de Nokia CK-20W Multimedia Carkit tegen. Doordat deze ook muziek enzo kan streamen is dat natuurlijk ook een erg mooie kandidaat, maar ik krijg er erg weinig info over gevonden (alle sites kopiëren elkaar). Ook zijn nergens reviews te lezen. De enige reactie die ik kan vinden, is dat de mute blijft hangen (niet echt een goede review dus). Heeft iemand toevallig ervaringen met deze carkit? Of is het verstandig om toch bij de CK-7W te blijven die zijn sporen inmiddels wel heeft verdiend?

Innovation beyond Imagination

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Houd er wel rekening mee dat je redelijk gebonden bent aan nokia telefoons met een nokia carkit...

• web-hawk

web-hawk

web-con.nl

Topicstarter
Ja, I know, maar een andere oplossing heb ik gewoon niet gevonden. Zo'n schermpje vind ik eigenlijk geen optie. Dan kun je ook nog wel universele oplossingen kiezen (die je in de sigaretten-aansteker prikt), of MR. handsfree ofzo, maar dat zijn gewoon geen opties omdat ik het netjes weggewerkt wil hebben en het geluid via de radio wil laten verlopen.

Heb toevallig nog iemand gevonden met veel problemen met de installatie: http://carkit.prikpagina....ad.php?f=2310&i=342&t=342

Daaruit lees ik wel een beetje dat deze carkit niet eht goed ondersteund wordt (vooral omdat er ook vrij weinig supprt komt vanuit Nokia, en vrijwel geen info te vinden is op internet en zelf inbouwbedrijven problemen ervaren).

Doet mij toch neigen om gewoon voor de Nokia CK-7W te gaan en problemen te voorkomen

[ Voor 44% gewijzigd door web-hawk op 07-08-2007 09:16 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, persoonlijk zou ik dus nooit een bluetooth carkit zónder schermpje willen...

Anders kun je er net zo goed eentje met draad nemen... Voordeel van zo'n scherm en bediening is dat je je telefoon ook echt in je zak kunt laten zitten...

• web-hawk

web-hawk

web-con.nl

Topicstarter
Ja, daar heb je misschien ook wel weer gelijk in...maar ik zou ook wel graag weer een houder met autolader willen hebben en dan heb ik weer geen schermpje nodig natuurlijk.

Maar een fijne collega wees me ook op een andere optie, nml. een autoradio met bluetooth....

bijv: http://www.coolsound.nl/product/6641/jvc_kd_bt1

Hij heeft deze nu besteld, dus eens kijken of dat was is.....

En anders heb ik zojuist deze gevonden :9~ : http://www.vdhtrade-shop....e=1707&ContentItem=164809

[ Voor 14% gewijzigd door web-hawk op 07-08-2007 10:32 . Reden: nieuwe vondst ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, dan kun je dus net zo goed een ouderwetse carkit nemen... Nutteloos om dan voor bluetooth te gaan...

• web-hawk

web-hawk

web-con.nl

Topicstarter
Nouja, feit is gewoon dat ik erg veel in de auto zit en graag mijn telefoon daar wil opladen....En een "ouderwetse" carkit is er niet voor de 6300

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo te zien is er ook geen actieve houder voor dat ding... Tenminste, nog niet...

Brodit levert hem wel, maar dat ziet er niet ideaal uit...
Ik zou in dat geval wachten op een actieve houder...
Pagina: 1