Acer Aspire 9112 ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:34
Goedennacht GoT'ers,

Aangezien ik voor mijn studie een nieuwe laptop ga kopen heb ik een beetje rondgesnuffeld.
Uiteindelijk ben ik bij de Acer Aspire 9112 gekomen (bestel via bekend bedrijf, veel korting, alleen voor deze laptop) en vond de specs erg goed voor mijn behoeften. Ik wil graag een goede laptop hebben met een duo processor (géén core2duo, dat hoeft ook weer niet) en 2GB geheugen. Ook vond ik de videokaart belangrijk en het 15,4" scherm.

Specificaties
Type: Aspire 9112AWLMi
Intel Centrino Duo T2250
2MB L2 cache/1.73Ghz/533Mhz FSB
Intern geheugen: 2GB DDR2 533/667MHZ uitbreidbaar tot 4GB
120GB ATA Harddisk
Beeldscherm: 15.4inch WXGA LCD/1280x800 pixels CrystalBrite/16ms respons tijd
Videokaart: NVIDIA® GeForce® Go 7600 met 256 MB
S-Video/TV-out
DVD+/-RW Double Layer
WLAN 802.11a/b/g
FireWire (iEEE 1394)
5-in-1 card reader
1.3Megapixel camera
Ingebouwde microfoon
4 USB 2.0 poorten
8cell batterij
Afmetingen: 358 x 270 x 33mm (LxBxH)
Gewicht (incl. batterij): 2.98kg

Ik hoef geen alternatieven voor deze laptop, aangezien ik redelijk zeker hiervan ben dat ik deze ga kopen. Mede door de mooie prijs en de passende specificaties.

Het probleem is dat ik alleen totaal geen informatie over deze laptop kan vinden, noch foto's van hoe deze er uit ziet (goede resolutie, nu zie ik hooguit 200x200 plaatjes). Daarom de vraag of iemand deze laptop zelf heeft en de plus- en minpunten kan opsommen. Ook zou ik het erg op prijs stellen als iemand er zelf foto's van heeft gemaakt.

Alvast bedankt!

p.s: ik heb google natuurlijk al gebruikt, en kon daar echt totaal niks vinden behalve wat vage site's met de informatie die ik al wist.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat is er nu anders in CSL? al gelezen?

Ervaringen zoek je zelf op. Zoek ook naar de algemene kwaliteit van de Acer laptops, daar wordt nogal over geklaagd.
Ik hoef geen alternatieven voor deze laptop, aangezien ik redelijk zeker hiervan ben dat ik deze ga kopen.
Gewoon doen dan, en geen topic over openen... :|

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:34
Ah sorry dan. Vond het alleen zo irritant dat er geen review over is, en persoonlijke meningen op GoT zijn vaker beter.

Nouja, dan wacht ik maar totdat hier een slotje op komt :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:45

Thandor

SilverStreak

Bij deze het slotje :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.