i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Ik snap er weinig van... (van wie krijg je geen mail?)
Kan je het wat duidelijk uitleggen?
[ Voor 9% gewijzigd door job op 06-08-2007 01:11 ]
Dit alles had je ook uit kunnen vinden door even te zoeken in een zoekmachine (20 sec werk totaal)
[ Voor 37% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 06-08-2007 01:16 ]
Heb nu een compleet nieuw mail adres aangemaakt, dus geen alias maar echt een nieuw adres (msn@). Maar zelfs dan ontvang ik geen verification mail van LIve.
Dat zeg ik. En dat gebeurt dus niet._AuToMaTiC_ schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 01:15:
Een allias zorgt er alleen maar voor dat de mail die daarheen gestuurd word in de inbox van je master acount komt. Dus wat is je vraag nou?
[ Voor 33% gewijzigd door El_Bandito op 06-08-2007 01:16 ]
Hoe lang wacht je al? Het kan namelijk wel eens wat langer duren.
Als je morgen die mail nog niet hebt kan je ze bij microsoft eens een email sturen.
[ Voor 8% gewijzigd door job op 06-08-2007 01:17 ]
Hier zeg je vanw wel.Als ik met een ander mail adres mail naar msn@ ontvang ik hem netjes op info@.
[ Voor 34% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 06-08-2007 01:18 ]
Nee, dat staat toch echt niet in je topicstart. Daar staan halve zinnen en onduidelijke constructies.El_Bandito schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 01:19:
Jep, van elk ander mail adres WEL, van Live niet.. staat gewoon in de OPMaar zoals ik later zei, met een gewoon nieuw mail adres (geen alias) ontvang ik ook niks. Al 2 dagen niet overigens
Misschien zijn ze wel op vakantie daar bij Live
Maar het is je gegeven.
Dat het al 2 dagen niet werkt had je ook in je topicstart moeten zetten.
Maar wat zegt microsoft erover? Heb je hen al gemaild? http://support.live.com/?mkt=nl-nl
- je maakt een Live account aan met info@ en je krijgt een verificatiemail.
- je maakt een Live account aan met msn@ en je krijgt geen verificatiemail.
- je mailt zelf naar msn@ en de mail komt wel aan.
Toch?
Ik zou dan beginnen met je spamfilters bekijken. En dan zeggen hoe een en ander qua techniek werkt. Welke mailserver? Welke instellingen (incl. spam/malware)? Heb je logilfes?
En inderdaad; een alias hoort gewoon zo te werken.
Is 1 Live account niet genoeg?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Op info@ krijg ik ook niks van Live. Begin gewoon te vermoeden dat het aan hun ligt en niet aan mijn mailaccount..F_J_K schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:13:
Even voor de duidelijkheid:
- je maakt een Live account aan met info@ en je krijgt een verificatiemail.
- je maakt een Live account aan met msn@ en je krijgt geen verificatiemail.
- je mailt zelf naar msn@ en de mail komt wel aan.
Toch?
In m'n spamfilters zit ook niets
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Geplaatst Door: Support
Wij blokkeren geen e-mailberichten van Microsoft. Het spamfilter is op dit moment overigens zo ingesteld dat berichten die gefilterd worden door het spamfilter, doorgelaten worden en alleen maar 'getagd' worden. De e-mail is dus simpelweg niet aangekomen, of niet eens verstuurd. Het probleem ligt dus waarschijnlijk bij Microsoft/MSN.
Met vriendelijke groet,
Hosting2GO Support