Toon posts:

Is dit een goede pc om te bouwen/samenstellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een pc samenstellen, maar ik weet niet of het wel goed is wat ik allemaal heb uitgezogd.
ik wil er goede spellen op kunnen spelen.

Ik zou graag deze componenten willen kopen:

- Intel Core 2 Duo E6300 1.86 GHz
- MB ASUS I S775 P5VD2-X, Gigabit lan, 5,1 Sound, raid
( http://www.completer.nl/pages/page.a...tail&aid=14075 )
- 2 Gb Ram
- Videokaart
- Voeding 450 Watt van een A-merk.

Voor de rest heb ik al een:

-160 GB Hard Disk
-DvD Brander
-CD Speler
-Geluid

Zou dit een goede keus zijn, waarom wel of waarom niet?

Alvast bedankt!

Verwijderd

- kast

Ik heb 4 wielen, motor, dak, deuren en wat andere onderdelen word dit een goede auto ? 8)7 |:(

Wat moeten wij hier nou mee?

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Budget?
doel?

Damm to late :(

[ Voor 40% gewijzigd door battler op 05-08-2007 23:50 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik wou aleen tips of dit wel kan wat ik wil, sorry

Verwijderd

Topicstarter
doel zij ik al, goede spellen spelen, budget maakt niks uit, maar niet duur, gewoon dat wat ik boven heb gezet.

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-04 11:04
Lees dit eventjes door....:
Wat is er nu anders in CSL?

Dit soort vragen zijn niet meer toegestaan op GoT. Lees de BBG (Best Buy Guide).

[ Voor 33% gewijzigd door Flipjack op 05-08-2007 23:52 ]

• battler
Die tips kunnen we pas geven als we weten wat je wilt.
Ik kan je nu vertellen neee dit is heel slecht want er zijn vee betere producten op de markt.
Maar als je budget het niet toe laat dan heeft het toch geen zin :? Vandaar dat het handig
is als je vermeld wat je budget is. ;)
Andere dingen die voor ons heel handig zijn, is doel van het systeem.
Ik zou zeggen 160 GB is beetje weinig, neem gelijk 2TB maar als je dat niet nodig hebt
heb je eigenlijk geen reet aan ons advies. Dus probeer zoveel mogelijk info te geven.
En zo kan je zelf nog wel een paar dingen bedenken, die we moeten weten om jou zoveel
mogelijk te helpen.

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Het is zo nog een beetje te vaag. Wij weten je budget niet en niet wat je goede spellen vindt. Ik vind counterstrike 1.6 hartstikke leuk maar dat draait nog net niet op je mobiele telefoon zo oud is het :)

Als je even de totaalprijs er bij zet en zegt hoe je bij die componenten bent gekomen dan komen we met zn allen een stuk verder :)

• battler
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:50:
doel zij ik al, goede spellen spelen, budget maakt niks uit, maar niet duur, gewoon dat wat ik boven heb gezet.
Vermijd die relatieve begrippen. Je moet zelf ook een beetje moeite doen, dan doen wij ook een beetje moeite voor jou ;)

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 13:27
Wellicht ten overvloede, maar als kkkkk nu eens daadwerkelijk een zinnige startpost maakte dan liep hij niet zo'n kans dat ook dit topic weer gesloten wordt. 't zou de vijfde keer worden.
dion_b schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:34:
GoT Huisregels

GoT is geen helpdesk, we verwachten dat je jezelf inleest in de materie, zelf eisen gaat stellen en aan de hand van reviews en ervaringen zelf kiest.

Op moment dat je niet eens begrijpt wat "spcket" betekent zou ik je ten zeerste aanraden om je wat beter in te lezen. GoT is er voor de vragen waar je met eigen inzet niet uit kunt komen. Begin dus eens met *ZELF* wat uit te zoeken.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
budget rond de 400 euro. Die D2C kan ik krijgen rond de 80 euro. Dan de moederbord 60 euro, de videokaart heb ik al, de mb ram 2gb kan ik ook krijgen voor 100 euro, en de voeding 50 euro, samen is dat 290 euro Maar! ;(

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Vorak schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:52:
Als je even de totaalprijs er bij zet en zegt hoe je bij die componenten bent gekomen dan komen we met zn allen een stuk verder :)
Ter informatie:
Nee hoor. Al enige tijd is het openen van dit soort topics niet meer toegestaan. Het heeft dus ook geen enkele zin om te reageren omdat er sowieso een slot op het topic komt. Vervelend of niet, het is niet anders.

ARME AOW’er

• Vorak
  • Niet online
kalizec schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:53:
Wellicht ten overvloede, maar als kkkkk nu eens daadwerkelijk een zinnige startpost maakte dan liep hij niet zo'n kans dat ook dit topic weer gesloten wordt. 't zou de vijfde keer worden.

[...]
Eh ik denk dat ik zelf ook ff ga zoeken wat een spcket is :) Typo van socket?
Ben er spontaan nieuwsgierig van lol

Verwijderd

Topicstarter
sorry, laat maar dan als het niet nuttig is, maar alleen antwoord of het wel kan wat ik wil? alsjeblieft?

• Vorak
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:56:
sorry, laat maar dan als het niet nuttig is, maar alleen antwoord of het wel kan wat ik wil? alsjeblieft?
Dat punt missen we nu nog, wat zijn "goede spellen". Wil je er world of warcraft op spelen, command & conquer 3. Of ga je voor de allernieuwste die nog moeten uitkomen.

Ow en welke videokaart heb je want dat hebben we nog niet gehad.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:55
Dit is écht niet de bedoeling. De sluitmessage van je vorige topic laat hier ook weinig aan onduidelijkheid over bestaan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.