Fun video editing software

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-07 12:05
Hallo Tweakers :)

Ik heb een vraagje: een vriend van mij wil een video bewerken. Hij wil in een zelf opgenomen film wat effecten toevoegen zoals explosies op de achtergrond of bliksemstralen tijdens een interview. Nu hebben we al even op google gekeken maar niks bruikbaars gevonden, genoeg video bewerkings programma's maar we weten niet of je daarbij ook dergelijke effecten kan toevoegen. Nu zijn er helaas geen trail versies beschikbaar (of deze hebben een bepaalde beperking, bijvoorbeeld geen effecten toevoegen oid). Misschien weet iemand van jullie een goed programmatje hiervoor?

Mocht er iets niet duidelijk zijn, vraag het me dan!

Een klein voorbeeldje van wat me kameraad bedoeld:
http://youtube.com/watch?v=bfZ3GTOa6_Y
[filmpje is niet van hem]

Zoiets als dat filmpje wil hij dus maken.

Het maakt niet uit of het programma geld kost of niet, ook de taal maakt niet uit (Nederlands of Engels).

ps: ik wist niet zeker of het hier hoort. Ik zat te twijfelen tussen deze plek of het Fotografie forum, ik hoop dat het zo goed staat :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 20:17

Zerora

Ik Henk 'm!

Als het stukje tekst eens aan de zijkant leest bij dat filmpje had je kunnen weten dat er voor dat filmpje Adobe After Effects is gebruikt en wat ie gedaan heeft.
This is the result of my and my friend messing around with After Effects... its me as a Saiyan!! AARGGH! fuck oFF!...
Made for fun and as a tribute to dragonball! yes, used lens flare (I know it sucks)
Dat programma is uitermate geschikt om jouw gewenste effecten mee te creeren.

[ Voor 36% gewijzigd door Zerora op 05-08-2007 21:01 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-07 12:05
Het warme weer doet mij geen goed, sorry...ik had het inderdaad kunnen lezen.