Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

verlaging roaming tarief hi, mogelijkheid tot opzeggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb onlangs 't telefooncontract van m'n werkgever overgenomen (nummerbehoud) en dat moest bij KPN blijven, dus werd het een hi abbo, maar die loopt pas op 1 januari 2009 af en ik ga de komende tijd voor langere tijd naar het buitenland, dus is het zonde om 'm af te kopen, oid. Nu gaat hi de tarieven van roaming binnenkort verlagen wat officieel een verandering is van de voorwaarden (dat het voordeligs is snap ik ook wel) en dus misschien mogelijk om onder m'n contract uit te komen?

Is dit nog mogelijk tegenwoordig (het is me in 2004 wel gelukt) of heb ik weinig poten om op te staan denken jullie?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13
Gaat je zeker weten niet lukken aangezien de aanpassing niet nadelig is.
Daarnaast zijn er ook maar heel weinig dingen waarbij het wel het geval is dat je kan opzeggen zonder extra gedoe.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 20:28:
ik heb onlangs 't telefooncontract van m'n werkgever overgenomen (nummerbehoud) en dat moest bij KPN blijven, dus werd het een hi abbo, maar die loopt pas op 1 januari 2009 af en ik ga de komende tijd voor langere tijd naar het buitenland, dus is het zonde om 'm af te kopen, oid. Nu gaat hi de tarieven van roaming binnenkort verlagen wat officieel een verandering is van de voorwaarden (dat het voordeligs is snap ik ook wel) en dus misschien mogelijk om onder m'n contract uit te komen?

Is dit nog mogelijk tegenwoordig (het is me in 2004 wel gelukt) of heb ik weinig poten om op te staan denken jullie?
Topics als deze (kan ik onder mijn contract uitkomen?) zijn hier niet de bedoeling.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.