Toon posts:

[Bug v&a] Na aanpassen productnaam -> eigen titel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb volgens mij een bug ontdekt, die je niet terug kan zetten.
Bij een ad (V&A gevraagd: AMD Athlon 64 X2 3800+ (AM2, 2x2.0GHz, 512KB, 400MHz Bus, 35W)) wilde ik een taalfoutje eruit halen, en plots maakt ie van de productnaam een eigen titel.
Effectief nu dus komt er niet de huidige prijs bij te staan, en in het scherm om de ad aan te passen krijg je ook niet de optie om alsnog een product uit de lijst te selecteren, die komt compleet te vervallen.

Dus 1, ligt het aan mij of is dit echt een bug? En zo ja, kan het gefixed worden?
2, kan een modje het terug fixen zodat de huidige nieuwprijs er weer bij komt te staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dit hoort zo, op het moment dat je gaat editen, wordt de koppeling met de pricewatch verbroken - anders zou het nogal makkelijk zijn prijs A te koppelen aan product B, waardoor verwarring ontstaat.

Als je tikfouten in de PW vindt, kan je die het beste aangeven via het meldpunt (rechterkant van het scherm als je in een productpagina zit)

We kunnen dit ook niet 1-2-3 terugkoppelen; bij het wijzigen van de naam wordt effectief de koppeling in het geheel verbroken.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar het is toch of een eigen titel, of een geselecteerde titel?
Ik snap dan ook niet goed dat dit problemen kan opleveren, het probleem zoals jij omschrijft zou helemaal niet moeten/mogen bestaan?
Zodra je een andere titel zou selecteren uit het lijstje, kun je al geen eigen titel meer ingeven, en pakt hij toch automatisch de nieuwprijs van dat product?
Vertel me of ik nu zo krom denk of dit systeem zo krom werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk kan je de titel niet meer aanpassen als je een product uit de lijst selecteert- je koppelt je advertentie aan een product met bijbehorende pricewatch prijs. Dat is een harde link, die per definitie niet meer klopt als je de titel gaat aanpassen.

Zet je in de titel dat er een andere koeler op zit, dan kan je al geen prijsvergelijk meer uitvoeren: misschien heb je er een dure koeler opgezet, misschien heb je nog lopende garantie tenietgedaan.

Daarnaast wordt het daarmee te makkelijk koppelingen naar gelijkende producten met hogere prijs te maken: je titel zegt het goed, en je link gaat naar een duurder product. Dat is hier helemaal niet van toepassing, maar helaas zijn er mensen die...