Toon posts:

TV op Micro hifi-set aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag mede tweakers.

Ik zit nu al een paar dagen te googlen maar ik kan niet een antwoord vinden op mijn vraag. Ik heb een winkel gebeld en mijn vraag gesteld, meerdere mensen aan de lijn gehad maar niemand kan mij echt antwoord geven.

Ik heb een http://www.samsung.com/nl...n.asp?page=Specifications Samsung CW-21M063N TV. Daar wil ik een http://www.zercom.nl/index.php?p=35&f=1&a=21458 LG LF-U850 Micro hifi-set op aansluiten.

Mijn vraag is nu:

Hoe moet ik me AUX aansluiten? Dat ik dus over mijn boxen mijn TV + PS2 kan horen.
Mijn vader dacht gewoon met de aansluiting Video en Audio Links & Audio Rechts. Dat hebben wij getest door middel van een oude versterker op aan te sluiten maar dat had geen effect... Mijn vader denkt nu dat mijn TV er de benodigde aansluiting niet voor heeft. Ik wil niet eerst zo'n setje kopen als die het toch niet doet, vandaar mijn vraag.

Ik hoop dat iemand op deze site het antwoord heeft.

Alvast bedankt,
Michael.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die mij kan helpen?

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-02 16:54
Heb je hier niks aan?
Heb ik vroeger zelf ook nog wel eens gebruikt,
De scart kabel gaat in de tv, en de tulp stekkertjes in de AUX van de micro set.
Afbeeldingslocatie: http://www.allekabels.nl/product_images/gd_main_3665_.jpg

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Robbie T schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:25:
Heb je hier niks aan?
De scart kabel gaat in de tv, en de tulp stekkertjes in de AUX van de micro set.
[afbeelding]
Nee, want zijn SCART poorten zullen INgangen zijn, geen UITgangen.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De specificaties op de website van LG zijn minimaal.

Eigenlijk is het simpel, als er zich achterop de set geen ingangen bevinden is het aansluiten onmogelijk. Anders lijkt me een foto van de achterzijde verhelderend gaan werken.

Op de voorzijde van de TV zit een koptelefoonaanslkuiting die als uiotgang, mits er op de set ingangen zijn, daarvoor uitstekend valt te gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Guardian Angel op 07-08-2007 13:48 ]

ARME AOW’er

• won
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

won

tv headphone uitgang (3.5mm stereo jack)
hifi set aux ingang ? (2x tulp/RCA)
ez

zo heb ik het ook, als ik beter geluid wil even op de a/b op aan drukken en done.

[ Voor 11% gewijzigd door won op 07-08-2007 13:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reaties :D
Maar wat is het verschil met in en uit gangen? Moet een ingang op een uitgang aangesloten worden of andersom? :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De uitgang van de TV moet op de ingang van de Microset. Lijkt me simpel nietwaar?

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Het is aangesloten :D Bedankt allemaal!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:06
En hoe is het aangesloten dan? Misschien makkelijk om te vermelden, mocht iemand een keer eenzelfde probleem hebben :).

Verwijderd

Topicstarter
Robbie T schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:25:
Heb je hier niks aan?
[afbeelding]
Met zo een soort kabel :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) Overige Hardware is geen dumpbak. Vragen over Audio & HiFi graag daar stellen
2) bovenstaande was je sowieso opgevallen als je voor het posten op zoek gegaan was naar eerdere topics. Het feit dat je hier zit geeft dus aan dat je dat niet gedaan hebt. En dat is toch echt een eis hier op GoT :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.