Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

YouTube profiel - kleuren & headers

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben aan het werk met mijn youtube profiel, (comedian profiel)
En nu vind ik de kleur die gebruikt wordt op het volgende profiel van SpinVis,

http://nl.youtube.com/profile?user=spinvistv

Heel mooi, en wil dus de kleur die transparant gemaakt is via opties in youtube.
(heb dus orginele kleur nodig) alleen kan die niet vinden in de broncode.

1. Hoe kom ik achter die kleur?
2. Hoe krijg ik een header, zoals hun dat ook hebben....

Sorry maar het staat niet in de handleiding..... helaas....

Verwijderd

1. vrij simpel, make een screenshot open in photoshop en gebruik de color picker. (zijn ook freeware tooltjes voor the vinden als je geen photoshop hebt.)

2. Geen idee kheb geen youtube profiel.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2007 17:19 ]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:18:
1. vrij simpel, make een screenshot open in photoshop en gebruik de color picker. (zijn ook freeware tooltjes voor the vinden als je geen photoshop hebt.)
Dat gaat niet helemaal lukken want het is deels transparant.

Maar zo te zien is het gewoon zwart, donkergrijs of donkerblauw. Probeer gewoon 's eea. uit zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
betreft 1. Stom nooit aangedacht, scrrenshot gemaakt kleur gemeten, en stransparantie op 0% ben ik er ook, hahah

betreft 2. raar want een paar profielen hebben zown header, maar er staat nergens hoe, terwijl er wel wordt gezegt,

Muzikanten, comedians, directors & guru kunnen logo's plaatsen, jah ok, maar hoe hhahaha!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:28:
betreft 1. Stom nooit aangedacht, scrrenshot gemaakt kleur gemeten, en stransparantie op 0% ben ik er ook, hahah

betreft 2. raar want een paar profielen hebben zown header, maar er staat nergens hoe, terwijl er wel wordt gezegt,

Muzikanten, comedians, directors & guru kunnen logo's plaatsen, jah ok, maar hoe hhahaha!
1. Niet helemaal natuurlijk, je hebt dan niet transparant waardoor je je achtergrond er niet doorheen gaat zien.

Verwijderd

Topicstarter
het is in iedergeval gelukt nu, alleen die freaking logo's nu nog.... :(
moet toch kunnen veel personen hebben het al

• funkwurm
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2021
Voor zover ik weet kun je dat alleen doen als je in het partnership program zit. Das dus meer dan alleen guru/director/etc.

Maar exact weet ik het niet.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie eigenlijk niet wat dit met WEB te maken heeft? (Waar hoort mijn topic?)
En voor support op Youtube profielen kun je misschien beter eens even bij Youtube vragen/neuzen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 05-08-2007 20:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.