Toon posts:

Digital out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik zit met het volgende probleem, ik wil de digitale uitgang van mijn ps2 uitgang benutten met mijn mini-hifi systeem.

Mijn mini-hifi systeem heeft echter alleen een digitale uitgang, gaat dit werken met een toslink kabel?
Zo nee welke kabel zal ik dan wel moeten aanschaffen?

Ik heb dit probleem al proberen te googlen maar helaas vind ik er geen vergelijkbare situaties bij.
Ook ken ik echter in mijn omgeving geen audio speciaal zaken, behalve de block en radio modern.
Ik betwijfel of ze het daar zouden weten, dus vandaar deze vraag.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:21:
Beste Tweakers,
Ik zit met het volgende probleem, ik wil de digitale uitgang van mijn ps2 uitgang benutten met mijn mini-hifi systeem.

Mijn mini-hifi systeem heeft echter alleen een digitale uitgang, gaat dit werken met een toslink kabel?
Je kunt een uitgang niet op een uitgang aansluiten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

i.d.d., dus gewoon analoog aansluiten.
tulp->tulp

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Topicstarter
Zou het ook niet kunnen met 1 of andere convertor?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:39:
Zou het ook niet kunnen met 1 of andere convertor?
Een uitgang accepteert geen invoer. Dus nee.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 11:54

Sick Nick

Drop the top!

Het is een uitgang, als je daar een signaal naartoe stuurt snapt je setje daar natuurlijk geen bal van. Wil je dat ie dat wel kan zal je de boel zelf moeten aanpassen zodat ie ook een signaal kan decoderen. Dat is dus niet een kwestie van een kastje ertussen hangen ofzo. Wil je perse digitaal dan zou ik een setje uitzoeken met wel een ingang ;) En dan nog het juiste type ook (optisch of coaxiaal, even kijken wat je PS2 heeft).

Verwijderd

PS2 heeft een Optical (Toshlink) en de manier hoe je dat wilt gaat natuurlijk niet. Je kan een splitter halen die het beeld (composiet , geel) scheidt met 2x Audio (Rood/Wit), en meer ook niet.

Het geluid is trouwens wel lekker, via Toshlink. Je kan namelijk Dolby Pro logic II en meer van dat soort dingen in Games doen :)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:44:
Het geluid is trouwens wel lekker, via Toshlink. Je kan namelijk Dolby Pro logic II en meer van dat soort dingen in Games doen :)
Ten eerste zit er geen h in toslink. Ten tweede: Dolby Pro Logic is een analoge techniek. Dat kan dus ook via tulpjes.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de snelle reacties, topic kan dicht, kom er nu wel uit.
Pagina: 1