Toon posts:

Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He daar. Ik heb even een UT vraagje voor jullie. Ik speel dus vaak UT
en hij loopt echt perfect 1024x768x32 en ongeveer 90 fps ;);) Maar ik
heb ook nog zo'n tweede CD van UT, daar staan high textures opzo. Nou
is mijn vraag waar is die cd eigelijk voor? Ondersteund mijn config
dit en wordt het er wel mooier van? iemand misschien ervaring met die
2de cd? oke alvast thx >:) >:)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:17
Volgens mij heb jij niet zoveel aan die tweede cd want die is voor S3TC textures en die kun je dus alleen gebruiken als je een kaart hebt die S3TC ondersteund.
Enneh, ziet UT er nog niet mooi genoeg uit ofzo? >:)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
ehm, dit textures maakt het echt wel veel beter, ow, als je zo;n G-kracht ding heb, kan je zel wel gebruiken, moet je ergens een loki-openGL ding downloaden

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:17

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Je moet ff op www.geforcefaq.com kijken en daar wordt in de UT sectie precies uitgelegd wat je nodig hebt...ennuh die textures RULEN!!
Jij hebt een radeon...maar misschien werkt ie daar ook wel voor :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
oke thx voor reply's, ik ga wel ff kijken. Ik denk dat ik het maar bij de eerste CD alleen houd.

bye

Verwijderd

Topicstarter
oh jee scheelt wel, toch maar 2de CD. Textures rules inderdaad!!
thx

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
told ya

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Er zijn nieuwe D3D en OpenGL drivers uitgebracht. Met die nieuwe drivers kun je nu ook de high res textures gebruiken in D3D. Dus zou ieder kaartje het moeten kunnen. Er wordt namelijk gebruik gemaakt van de texture compressie die in DX8 zit. (is toch gekopieerd van S3TC?)

Verwijderd

Die nieuwe D3D en OpenGL drivers zijn nog steeds beta..... en bij mij lopen ze bagger :r

Wat moet je eigenlijk precies in je UnrealTournament.ini editen om die S3textures te kunnen laten zien in Direct3D:??

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Geen idee. Mijn UT loopt al te traag af en toe ;)

Maarreuh, Nvidia drivers zijn ook beta, en lopen ook goed bij de meesten. En de UT-OpenGL drivers zijn ook beta!

Deze nieuwe drivers maakten het voor mij ook slomer, maar ik hoor er ook veel goeie verhalen over. En aangezien je al 90FPS hebt, lijkt het me het proberen waard ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het nu in OpenGL beter als in D3D, verschil van 5 fps( 90 of 95 ).En waar haal ik die nieuwe beta drivers vandaan.:? Als het niet werkt uninstal ik toch de boel,:( want het is toch al een rotzooi met al die mods.Heb ik ook daar weer een smoes voor.;)

Verwijderd

herinstalleren omdat het een rotzooi is door mods?|:(

configuratiescherm-->software-->unrealtournament-->deinstalleren--> dan zie je een lijstje met alle mods die je hebt geinstalleerd, en door ze aan te vinken kan je ze verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 februari 2001 12:05 schreef Rafthor het volgende:
herinstalleren omdat het een rotzooi is door mods?|:(

configuratiescherm-->software-->unrealtournament-->deinstalleren--> dan zie je een lijstje met alle mods die je hebt geinstalleerd, en door ze aan te vinken kan je ze verwijderen.
He ja dat werkt ook dat is veel makkelijker zo.*D Weg rotzooi!!! thx nu heb ik in Turbine en 5 bots bijna 100 fps. thx :9

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Werkt zoiets ook met de voodoo5??

www.nintendocasemods.com

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:54

Wildfire

Joy to the world!

Nou, die nieuwe bèta-renderers zijn dus rotzooi. Zodra ik die gebruik verlies ik de mogelijkheid om UT fullscreen te spelen... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Het werkt vast wel als je Direct3D gebruikt met je voodoo5. 3Dfx Glide heeft het volgens mij niet...

Verwijderd

Op zaterdag 10 februari 2001 16:54 schreef Brian Dickens het volgende:
Nou, die nieuwe bèta-renderers zijn dus rotzooi. Zodra ik die gebruik verlies ik de mogelijkheid om UT fullscreen te spelen... :(
Dan heb je nog mazzel, als ik ze gebruik verlies ik de mogelijkheid om te SPELEN! Dus ik hou het nog wel bij de oude.

Verwijderd

nee niet als ik het doe

• 4POX
  • Laatst online: 22:03

4POX

Everybody is wired

Wat ben ik toch blij met mij viper2 :)

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1