Toon posts:

Logitech Z-5400 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal....mijn eerste post hier aangezien ik met een aantal problemen zit met mijn computer en geluidsysteem.

Ik heb in Maart bij de Aldi de MD8822 gekocht (met Vista) en sinds kort gebruik ik een Logitech Z-5400 voor het geluid. Helaas is het met tot nu toe nog niet gelukt het goed te laten draaien. Om optimaal geluid te kunnen krijgen heb ik een optische kabel gekocht en alles netjes aangesloten zoals het zou moeten maar helaas krijg ik steeds de melding: No digital data. Heb al vanalles geprobeerd in vista en met de geluidskaart maar niks wil lukken. Iemand een idee?

Door het vorige probleem heb ik alles maar 'analoog' aangesloten via de tulpjes maar nu komt het volgende probleem....Gister kreeg ik de Topcom VOIP telefoon binnen en sloot wederom alles aan zoals het zou moeten maar zodra ik de USB kabel van de telefoon in de computer steek komt er geen geluid meer uit de Z 5400....drama!

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:57
Ik denk dat die VOIP telefoon als aparte geluidskaart functioneert en dan de onboard uitzet.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:33

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

gewoon bij je audio settings de juiste output kiezen, dus niet luidspreker uit maar bv optical out. etc,,

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
@ Noepzor: Wat kan ik hier aan doen?
@ Hubert: Zover was ik ook al maar nog steeds de 'No digital data' melding

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:33

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

welke geluids kaart heb je?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 14:55
EN vergeet niet je usb plug van je voip telefoon eruit te trekken ;)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof de Realtek ALC888....waar kan ik zoiets checken? Sorry ben niet echt heel erg handig met PC's

Verwijderd

Topicstarter
Het telefoon probleem is opgelost...nu het probleem met de optische aansluiting van de Z-5400 nog...

Verwijderd

Topicstarter
en ook dit is opgelost...bedankt voor de hulp

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:42:
en ook dit is opgelost...bedankt voor de hulp
Misschien handig om ook even te vermelden hoe je het opgelost hebt, voor toekomstige lezers van dit topic :)

Verder is het niet de bedoeling dat je 3 keer achter elkaar post, gebruik voor aanvullingen op eerdere berichten de 'edit' knop rechtsboven je eigen post.
Pagina: 1