Etc., woorden overlappen

Pagina: 1
Acties:

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 22:15
Ik zie al een tijdje een layout foutje in de meuktracker, maar er is nog nooit iets aan veranderd. Ik dacht dat ik niet de enige zou zijn die het ziet. Maargoed, dan zal ik het maar even meedelen.

Als ik links op Etc. klik krijg ik een paar tabelletjes te zien met oa. Shopreviews, Meuktracker etc. Maar het punt is dat het eerste tabelletje er goed uitziet, alleen bij de 2e en de daaropvolgende tabellen overlappen de datum en de naam in de cel elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/3448/screenshottweakersnetetgp7.jpg

Het enige wat ik zo kon ontdekken is dat de 2e en opvolgende tabellen een itemList en een ellipsis class meekrijgen, terwijl de 1e alleen een itemList meekrijgt.

Ik krijg dit probleem met firefox op windows en Linux. Alleen bij windows overlappen ze niet omdat daar een smaller font word gebruikt, desalniettemin is dit evengoed een fout in de layout.

GoT a clue? Specs

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je wel de msttcorefonts geïnstalleerd in Linux of maak je toevallig gebruik van een ander font op Windows/Linux?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb de markup en styling van die tabellen even gelijk getrokken, dat zou al soelaas moeten bieden :)

Intentionally left blank

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 22:15
ik was deze post alweer bijna vergeten, tot ik de verandering zag :P

Maar het is nu inderdaad verholpen. Ik heb ook de msttcorefonts geïnstalleerd, maar toch op de een of andere manier zijn de letters op linux breder (FC7). Maar dan nog zou dit evengoed niet voor mogen komen.

Maar het probleem is verholpen :D top!

GoT a clue? Specs

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

\o/

Intentionally left blank