Toon posts:

[iTunes 7] Synchroniseren muziek Windows XP en Mac OS X

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallow,

Na wat zoeken op dit forum heb ik niet echt een duidelijk antwoord gevonden op mijn vraag ...
Dus probeer ik het eens op deze manier :)

Mijn vraag/probleem:

Ik heb sinds 1 week een macbookje ... nu ben ik opzoek naar een progje waar ik mijn itunes-lijst ( + muziek) kan syncroniseren met mijn windows bak ...

Waarom zullen sommige zich afvragen? ==> Simpel :)
- Macbook syncroniseer ik mijn ipod op en gebruik ik voor school-zaken
- Windows bak hangt aan surround-setje en is thuis-pc

Nou weet ik ook wel dat ik mijn bibliotheek kan delen maar als ik muziek wil horen gebruik ik liefst maar 1 systeempje ...

Kan iemand mij helpen? O+

Ps. Sorry voor typo's en ook voor misschien te weinig info ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31
Hier wat aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer maar ook niet helemaal :)
Hier moet je nog alles zelf copy-pasten.
En het is maar 1 richtings syncen ...

Ik zoek een progje dat 2-wegs kan syncen dat wanneer je een progje opstart dit allemaal automatisch doet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je de commentaren leest in het artikel wat Kaspers heeft gepost, kun je lezen dat de iTunes bibliotheken sinds iTunes 7.3 volledige met elkaar uit te wisselen zijn. Dat betekent dat het enige wat je nog nodig hebt, is een programma wat ervoor zorgt dat de beide iTunes folders dezelfde inhoud hebben. Dat kun je met rsync doen, zoals dat ook in het artikel wordt gebruikt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:59:
Als je de commentaren leest in het artikel wat Kaspers heeft gepost, kun je lezen dat de iTunes bibliotheken sinds iTunes 7.3 volledige met elkaar uit te wisselen zijn. Dat betekent dat het enige wat je nog nodig hebt, is een programma wat ervoor zorgt dat de beide iTunes folders dezelfde inhoud hebben. Dat kun je met rsync doen, zoals dat ook in het artikel wordt gebruikt.
Sorry had alleen het artikel gelezen ...
Maar dan is het toch nog een 1-wegs syncronisatie ... toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het mijn progje gevonden :)

Misschien ook interessant voor andere ==> klik hier

Topic mag voor mij gesloten worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Daedalus schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:59:
Als ik het zo lees is zelfs rsync niet meer nodig - je kan gewoon dezelfde library vanaf de mac en vanaf de pc gebruiken, zolang het maar op een voor beiden bereikbare locatie staat.

Nog een tip voor gemengde Mac/PC netwerken: het is in het algemeen in de praktijk handiger om een Mac als fileserver te gebruiken ipv de PC - niet omdat Windows dat niet zou kunnen, maar Spotlight kan geen netwerk drives indexeren, en Windows Desktop Search (of Google Desktop) wel.
Pagina: 1