Ik kwam de nieuwe Logitech G9 mouse tegen en ging hem met mijn huidige Logitech G5 vergelijken:
Ik heb nu een Logitech "Versie 2" G5

en ik vergeleek hem met de Logitech G9

De "verbeteringen" van de de Logitech G9 zijn:
De nieuwe muis van Logitech is goed, maar hij doet het voor mij niet boven de Logitech G5.
Ik heb nu een Logitech "Versie 2" G5

en ik vergeleek hem met de Logitech G9

De "verbeteringen" van de de Logitech G9 zijn:
- Verwisselbare covers (Kan handig zijn, maar voor mij ligt de G5 precies goed in de hand en heb geen andere covers nodig.)
- Onboard geheugen voor het opslaan van profielen (Je hebt altijd Setpoint nodig om de instellingen erop te zetten of te veranderen, het is ook alleen handig wanneer je je muis voor meerdere computers wilt gebruiken.)
- MicroGear™-precisiescrollwiel (Ik weet niet of dit zo veel beter is, ik kan makkelijk met een normaal scrollwiel overweg.)
- On the fly tussen 200 dpi en 3200 dpi wisselen (De G5 kan dit ook, maar dan tussen de 400 en de 2000 DPI, 400 is voor mij al te langzaam en 2000 DPI te snel. Wanneer ik de G9 had, dan zou ik nooit boven de 2000 DPI, of onder de 400 DPI gaan.)
- De muis tot 28g met 4 gewichtjes zwaarder maken (De G5 kan dit ook, maar dan met 8 gewichtjes tot 32 gram extra.)
- Polytetrafluoroethyleen voetjes (Erg goed, maar heeft de G5 ook.)
- LED-display met aanpasbare kleur (Leuk maar niet zo functioneel, je kijkt vaker naar je scherm dan naar je muis)
- Meer coverstijlen te koop (Handig, maar kost geld.)
- Nieuw uiterlijk (Ik vind hem persoonlijk er niet uit zien)
De nieuwe muis van Logitech is goed, maar hij doet het voor mij niet boven de Logitech G5.