mitsubishi CP9550DW problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Hallo,

Ik heb gisteren van mijn oude buurman een professionele fotoprinter gekregen, de mitsubishi CP9550DW. Hier zat een cd-rom bij met allerlei drivers erop, maar niks werkt, ik krijg elke keer de melding van windows dat de nieuwe hardware niet geinstalleerd kon worden (Win XP pro SP2)

Toen heb ik even gekeken bij apparaatbeheer, en toen zag ik dat de computer hem herkent als mitsubishi CPD9550DZ, niet CP9550DW dus.

Daarna dacht ik even op internet te gaan zoeken, maar wat blijkt nu, ik kan niks vinden over de mitsubishi CPD9550DZ, dus daarmee kom ik ook niet veel verder...

Heeft iemand toevallig een idee welke driver ik moet gebruiken en/of waarom ik het met de (hopelijke goeie) driver toch niet geinstalleerd krijg?

Bij gebrek een informatie in dit topic hoor ik het wel! :)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:36

Zoefff

❤ 

Dit topic past beter in Overige Hardware aangezien het meer met Hardware dan met Fotografie te maken heeft :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Nobody? Als niemand iets weet, weet er dan tenminste iemand waar ze het wellicht wel zouden weten?

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Klinkt misschien vreemd, maar bij Mitsubishi zelf? Wellicht kun je Mitsubishi Nederland, of een importeur eens bellen. Of eens kijken op de Mitusbishi website of ze een driver bibliotheek hebben waar je het een en ander kan downen. Wellicht kost het je wat, maar dan kun je wel van je fotoprinter genieten.

Overigens: een google levert gewoon dit op:
http://www.systeminsight.co.uk/Mitsubishi_Downloads.html
:*)

[ Voor 15% gewijzigd door ElCondor op 07-08-2007 09:42 ]

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)