Fout in aangeboden advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:09

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Beste,

-weet niet of dit hier hoort-
Ik heb een switch tekoop aangeboden. De link naar het product is:
pricewatch: 3Com 3C17304A Switch 4200 (28x100Mbps, 2x1Gbps, RJ-45, 19", Managed)

Wanneer ik een nieuwe advertentie aanmaak en het product probeer te selecteren uit het pull down menu onder mijn catagorie dan zie ik dit product niet in het lijstje staan. De 2A staat er wel tussen. Zoek ik hem via de pricewatch dan vind hij hem gewoon.

Kan iemand de product titel aanpassen?

Alvast bedankt!

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:45

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het is inmiddels al aangepast geloof ik? Want volgens mij klopt de titel nu gewoon? Tenminste, ik neem aan dat het over deze advertentie gaat: V&A aangeboden: 3Com 3C17304A Switch 4200 (28x 100Mbps, 2x 1000Mbps, Managed)

Het feit dat je hem in eerste instantie niet kon vinden zat hem in de categorie waar je ging zoeken bij het plaatsen van je advertentie zeker? Aangezien je advertentie in de pro. 19" categorie staat, terwijl de switch in de PW gewoon in de algemene netwerkswitches categorie staat.

Zet volgende keer ook even een linkje naar de betreffende advertentie in je startpost, zodat wij niet hoeven te gaan zoeken welke advertentie gewijzigd moet worden ;)

En als je het zelf al hebt opgelost, vermeld dat dan ook hier even, dan weten we dat het in orde is en hoeven we er verder geen tijd meer in de steken om uit te zoeken wat er nu mis is :)

[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 05-08-2007 17:47 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr