Moet ik luidsprekerkabels altijd in een buis leggen voor deze wegtewerken in de muur of mag ik die er los inleggen en terug toe smeren?
Uuh, het zou wel kunnen denk ik. Zou wel stevig luidsprekerkabel nemen, niet dat hele dunne.Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:35:
Moet ik luidsprekerkabels altijd in een buis leggen voor deze wegtewerken in de muur of mag ik die er los inleggen en terug toe smeren?
Kabels direct in de muur metselen valt voor mij in de categorie prutswerk
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zou ze nooit inmetselen. Als er ooit iets is met je kabel dan moet je de muur weer open maken. Als je toch je muur open maakt wat is dan de moeite verder nog om er een buis in te doen?
oi :P
jullie hebben wel gelijk, het zou voldoende zijn om 0.75 mm² kabels te gebruiken, welke buis komt er dan het best voor in aanmerking?
Een buis waar 0.75mm2 kabels in passen misschien?Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:51:
jullie hebben wel gelijk, het zou voldoende zijn om 0.75 mm² kabels te gebruiken, welke buis komt er dan het best voor in aanmerking?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Gewoon standaard 16mm buis?
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Ik zou 19 mm buis pakken kun je ook nog eens een dikkere kabel trekken.
Bierke, Bierke ik zal ow zoepe. Al mot ik op hande en vuut noar huus hen kroepen!!
Ik zou idd gewoon een PVC buis erin metselen,.. kan je de kabel altijd nog verwijderen, of de kabel vernieuwen door een grotere etc..
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
Ik zou een buis nemen waar zoiezo 2,5mm kabels in passen. Ben namelijk net zelf overgestapt van 0,75 naar 2,5, en de geluidskwaliteit is met stappen vooruit gegaan. Dus pak het gelijk goed aan, en leg er dikke kabels door.
Pagina: 1