Toon posts:

Pc Bouwen, en nieuwe moederbord.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een pc bouwen waar ik goede spellen op kan spelen, en die snel is. Maar ik weet niet welke moederbord ik het beste kan kopen.

Ik wil wel dat hij ddr heeft, 3 of 4 slots heeft, een pci videokaart slot etc.
Maar ik weet niet welke socket hij nodig heeft, en welke processor hij allemaal aankan, of dat hij maximaal aantal RAM aankan, Iemand enig idee?
Als ik zo kijk naar moederborden op internet, staat er socket etc bij. ik heb egt geen idee welke moederbord ik moet kopen :(.

Sorry als ik te weinig informatie heb gegeven, oh ja, ik wil er niet meer dan 60 euro aan uitgeven ALS dat mogelijk is.

Alvast bedankt!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:58
*zucht*

Zullen we eerst es beginnen met welke processor je wilt? Dat bepaald namelijk welk socket je moet hebben (AM2 voor AMD, 775 voor Intel)...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat willen we allemaal wel...

Kun je uitleggen wat je bedoelt? Een moederbord draagt wel bij aan de snelheid van het systeem, maar het is de samenwerking met de andere componenten die de uiteindelijke snelheid bepaalt. Alleen vertel je niets over die andere componenten. Verder moet je misschien je eerst eens gaan verdiepen in de materie, want het is nu een klok en klepel verhaal :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05 15:11
het mag wel ietsjes duidelijker allemaal wil je een geheel nieuw systeem kopen?
of alleen een moederbord

volgens mij een geheel nieuw systeem heb je al onderdelen? Wat is je budget?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-05 12:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ik denk dat je nog een minuut of 10 hebt om meer info te geven voordat een modje de thread op slot gooit. En zonder die info kunnen we niets voor je doen.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil rond de 2000 tot 3000 mb ram hebben, een 320 GB hard disk, rond de 2.6 Ghz kliksnelheid hebben ( als dat voldoende is voor spellen ) en een videokaart, maar een videokaart is niet belangrijk, die kan ik wel op maar kopen, ik zoek nu via marktplaats welke processor ik wil.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is geen helpdesk, we verwachten dat je jezelf inleest in de materie, zelf eisen gaat stellen en aan de hand van reviews en ervaringen zelf kiest.

Op moment dat je niet eens begrijpt wat "spcket" betekent zou ik je ten zeerste aanraden om je wat beter in te lezen. GoT is er voor de vragen waar je met eigen inzet niet uit kunt komen. Begin dus eens met *ZELF* wat uit te zoeken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.