Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2
Als je je receiver instelt op front speaker size small springt hij dan wel aan?
Heb dit eerder met een marantz meegemaakt. Zodra je speakersize large selecteerde sprong mijn sub ook uit, terugswitchen naar small, en hij is er weer.
Edit:
Oke even beter lezen enzo, had je al geprobeert
tijd om plat te gaan denk ik
Heb dit eerder met een marantz meegemaakt. Zodra je speakersize large selecteerde sprong mijn sub ook uit, terugswitchen naar small, en hij is er weer.
Edit:
Oke even beter lezen enzo, had je al geprobeert
[ Voor 17% gewijzigd door Banshee op 05-08-2007 03:23 ]
Verwijderd
Dan los ik je af want ik ben net wakker.Banshee schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 03:22:
Als je je receiver instelt op front speaker size small springt hij dan wel aan?
Edit:
Oke even beter lezen enzo, had je al geprobeerttijd om plat te gaan denk ik
Controleer even je panel instellingen in Windows of je 2.1 hebt geselecteerd, maar dat zal wel denk ik.
Verwijderd
weet niet wat er mis is, maar als alternatief zou je je receiver op 5.1 analoog in -> 5.1 analoog uit kunnen instellen, en het aanmaken van het subkanaal door de geluidskaart laten afhandelen.
Simpele verklaring: Je muziek is stereo, en heeft daardoor geen LFE track. Waarschijnlijk kan je receiver niet zomaar 'upmixen' met een cross-over filter en dat zal je dus aan moeten zetten. Anders is dat waarschijnlijk nog in je XFi software te regelen, met je receiver is niks mis, er komt alleen geen sub-signaal op de ingang binnen dus er komt ook niks uit
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
De meeste recievers hebben niet de mogelijkheid om de multichannel inputs up te mixen. Ondanks dat het prima werkt bij de analoge ingang.
Je kan eventueel de lage frequencies doorsturen naar de subwoofer in de creative mixer, maar dan mis je laag op je andere monitoren, geen ideale optie dus.
Ik denk dat je het beste de front Links/Rechts kabels kan dubbelen met een verloopstukje en deze in je externe in stoppen. Of de stereo out van je I/O bracket gebruiken mits je deze hebt natuurlijk.
Succes
Je kan eventueel de lage frequencies doorsturen naar de subwoofer in de creative mixer, maar dan mis je laag op je andere monitoren, geen ideale optie dus.
Ik denk dat je het beste de front Links/Rechts kabels kan dubbelen met een verloopstukje en deze in je externe in stoppen. Of de stereo out van je I/O bracket gebruiken mits je deze hebt natuurlijk.
Succes
Pagina: 1