Hallo! 
Ik had namelijk een vraagje aangezien ik er zelf niet uitkom.
Vandaag heb ik een Asus Readon A9250 Videokaart gekocht met een E-tech 5.1 geluidskaart erbij, (Meer geld had ik niet
)
Ik heb het aan de winkel (waar ik die kaarten gekocht heb) alles erin laten zetten aangezien ik niet wist hoe dat allemaal moest... Na een paar uur kon ik mijn PC weer ophalen en genieten van mijn nieuwe Videokaart & Geluidskaart.
Toen ik thuiskwam en al de kabels weer in mijn PC stak was ik minder blij... Ik miste een paar Bureaublad Pictogrammen en mijn Yahoo! Widgets waren ook voor de helft verdwenen, Ik kon geen video's meer afspelen en geluid deed het niet goed! Dus ik ging opnieuw opstarten met het hoop dat alles het weer doet... Video deed het deze keer wel. Maar geluid weigerde. Windows zei: geen geluidskaart gevonden! (of ergens in die zin
) Dus ik werd helemaal kwaad deze keer. Wilde mijn PC openen om te kijken wat er aan de hand was... Zag ik dat ik 1 schroef mis!
Nou ja...! Na het openen zag ik dat de geluidskaart er gewoon niet inzat!
Videokaart zat er ook niet al te goed in. helemaal scheef, en mijn Ethernet Poort was ook helemaal naar achteren geduwd! Ik had (na veel gepieker) alles er netjes in geklikt. Windows opstarten. Maar geluidskaart deed het nog steeds niet goed. mijn subwoofer en 1 speaker doen het gewoon niet! (ze zijn gloednieuw en hiervoor deden ze het wel dus ligt aan de geluidskaart denk ik EN ja! Ik heb alles goed ingesteld, aangesloten EN ge-installeert) Ach ja, nu zit ik met een pc die het maar "half" doet zou ik zeggen. Ik heb namelijk 33 euro extra betaald voor hun service, en dan krijg ik dit!? ik vind dit echt niet normaal meer! Zielig gewoon.
Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik dacht eraan om een nieuwe geluidskaart te vragen en/of vergoeding eisen of iets maar ik denk niet echt dat ze dat gaan geven.
Oh ja: Ik heb ook gemerkt dat er op mijn PC staat: RADEON 9200 PRO Family (microsoft Corporation) Klopt dit wel? Op de doos staat namelijk: Asus Radeon A9250
Ik snap er echt helemaal niks meer van. En weet ook niet wat ik moet doen. mijn geld terug eisen? (van de service alleen natuurlijk) Nieuwe geluidskaart vragen? Nieuwe Videokaart? Klopt het eigenlijk wel wat er op de doos staat vergeleken met wat er in mijn PC staat? Of hebben ze stiekum een goedkopere videokaart eringegooid?
(volgens mij ook echt letterlijk gegooid)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik had namelijk een vraagje aangezien ik er zelf niet uitkom.
Vandaag heb ik een Asus Readon A9250 Videokaart gekocht met een E-tech 5.1 geluidskaart erbij, (Meer geld had ik niet
Ik heb het aan de winkel (waar ik die kaarten gekocht heb) alles erin laten zetten aangezien ik niet wist hoe dat allemaal moest... Na een paar uur kon ik mijn PC weer ophalen en genieten van mijn nieuwe Videokaart & Geluidskaart.
Toen ik thuiskwam en al de kabels weer in mijn PC stak was ik minder blij... Ik miste een paar Bureaublad Pictogrammen en mijn Yahoo! Widgets waren ook voor de helft verdwenen, Ik kon geen video's meer afspelen en geluid deed het niet goed! Dus ik ging opnieuw opstarten met het hoop dat alles het weer doet... Video deed het deze keer wel. Maar geluid weigerde. Windows zei: geen geluidskaart gevonden! (of ergens in die zin
Oh ja: Ik heb ook gemerkt dat er op mijn PC staat: RADEON 9200 PRO Family (microsoft Corporation) Klopt dit wel? Op de doos staat namelijk: Asus Radeon A9250
Ik snap er echt helemaal niks meer van. En weet ook niet wat ik moet doen. mijn geld terug eisen? (van de service alleen natuurlijk) Nieuwe geluidskaart vragen? Nieuwe Videokaart? Klopt het eigenlijk wel wat er op de doos staat vergeleken met wat er in mijn PC staat? Of hebben ze stiekum een goedkopere videokaart eringegooid?
Alvast bedankt voor jullie hulp!