Toon posts:

Verwijzingsfout in WoW artikel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het frontpage artikel over de nieuwe WoW-uitbreiding staat het volgende:
Blizzard heeft nog geen datum genoemd voor de lancering van Wrath of the Lich King, maar waarschijnlijk vindt deze plaats op de GameCon in Leipzig, die op 23 augustus begint.
Wat neemt plaats op de GameCon in Leipzig? De lancering van Wrath of the Lich King? Of toch maar het noemen van een datum van de uitbreiding? ;) Eerstgenoemde lijkt me stug aangezien de uitbreiding net is aangekondigd.

Suggestie:

Blizzard heeft zich nog niet uitgesproken over een lanceringsdatum van Warth of the Lich King, maar waarschijnlijk zal dit gebeuren op de GameCon in Leipzig, die op 23 augustus begint.

Even dat ene werkwoord dus weggedaan om de verwijzingsfout op te lossen.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 00:19:
Blizzard heeft zich nog niet uitgesproken over een lanceringsdatum van Warth of the Lich King, maar waarschijnlijk zal dit gebeuren op de GameCon in Leipzig, die op 23 augustus begint.
Dan zeg je dus dat Blizzard zich waarschijnlijk in Leipzig zal uitspreken. Volgens mij bedoel je dat niet. Bovendien gebeuren datums niet - en 'het noemen van een datum vindt plaats' is ook al een dermate gezochte constructie dat ik dat niet als serieuze alternatieve interpretatie zie.

Wmb is het artikel goed as is en blijft het ongewijzigd :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 10:32
Rataplan schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:17:
[...]
Dan zeg je dus dat Blizzard zich waarschijnlijk in Leipzig zal uitspreken. Volgens mij bedoel je dat niet. Bovendien gebeuren datums niet - en 'het noemen van een datum vindt plaats' is ook al een dermate gezochte constructie dat ik dat niet als serieuze alternatieve interpretatie zie.

Wmb is het artikel goed as is en blijft het ongewijzigd :)
Dus jullie gaan ervan uit dat de lancering in Leipzig zal zijn? Dat vind ik (samen met de TS) toch unlikely hoor...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vond het ook al compleet niet lekker lopen beter is iets zoals dit:

Blizzard heeft zich nog niet uitgesproken over een lanceerdatum, maar verwacht word dat deze aangekondigt zal worden op de gamecon blablabla

blup