Toon posts:

HP Photosmart 5180 print niet goed..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb vanmiddag een 5180 gekocht, maar hij print echt bagger! Ookal zet ik de afdrukkwaliteit op optimaal, hij haalt de kwalitiet van mijn vorige printer ( HP 2355 ) bij lange na niet...
Het grote probleem is dat zwart niet zwart is, maar eerder blauw...

iemand die een idee heeft wat dit kan zijn? Dit heb ik al gedaan:

* Gereinigd
* Op meerdere PC's geprobeerd mocht het softwarematig zijn
* Afdrukkwaliteit verhoogt...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je ook al eens een niewe driver geprobeerd? En als je het ding alleen zwart af laat drukken ipv kleur, houdt je het probleem dan nog steeds?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 00:34:
Heb je ook al eens een niewe driver geprobeerd? En als je het ding alleen zwart af laat drukken ipv kleur, houdt je het probleem dan nog steeds?
Drivers is het probleem niet omdat ik het op meerdere PC's heb geprobeerd en de nieuwste drivers heb gedownload. Ik ben nu een zwart-witje aan het afdrukken dus ben benieuwd..ecther denk ik niet dat het helpt want als ik vanaf de printer een testpagina afdruk is het ook niet echt zwart..

En inderdaad,nu is het ook niet zwart...*zucht*

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Er zijn meer gebruikers die deze problemen hebben. Zoek maar eens op google naar 5610 print black not black. Wellicht dat hp er een patch voor heeft uitgebracht.

Succes in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
vleppyniles schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 11:11:
Er zijn meer gebruikers die deze problemen hebben. Zoek maar eens op google naar 5610 print black not black. Wellicht dat hp er een patch voor heeft uitgebracht.

Succes in ieder geval.
Nou daar ben je lekker mee als je een printer van meer dan 150euro koopt... en als er een oplossing voor is moet het al nieuwe firmware zijn want stand-alone klopt het zwartniveau ook niet..klote!

Verwijderd

Topicstarter
Net zo'n chat supportding gehad, printer gereset maar het help dus niet..HP adviseert ook om de printer terug te brengen aangezien zei het vermoeden hebben dat het aan de printer zelf ligt

Verwijderd

Topicstarter
Dit is trouwens het verschil...links m'n oude printer (HP PSC 2355), rechts mn Photosmart 5180

Afbeeldingslocatie: http://www.myvistaboot.com/crap.JPG

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je hoeft niet te kicken heh binnen 24 uur:
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:52:
HP adviseert ook om de printer terug te brengen aangezien zei het vermoeden hebben dat het aan de printer zelf ligt
Doe je dat toch :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
Gewoon terugbrengen en een canontje halen. Dit heb je toch niet te pikken...

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 14:46:
Je hoeft niet te kicken heh binnen 24 uur:

[...]

Doe je dat toch :?
Zucht...liet alleen even het verschil zien, zal het de volgende keer aan m'n laatste post toevoegen :x

• DJMarcel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-12-2025
Even reageren op een oud topic, want ik heb sinds afgelopen weekend dezelfde printer met hetzelfde probleem. Zwart is niet echt zwart, maar eerder blauw/grijs achtig.

Rick, heb je ooit nog een oplossing gevonden voor je probleem of heb je de printer teruggebracht? Heb je toen nog een tweede printer van hetzelfde type gekregen of heb je maar een andere gekocht?
Pagina: 1