Battlefield 2142 Opnieuw installeren.

Pagina: 1
Acties:

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Hallo,

Ik heb al een half jaar geen Battlefield 2142 meer gespeeld, en nu wilde ik graag weer gaan beginnen.
Ik heb me inlog codes weer opgezocht, en toen ik wilde inloggen stond er dat mijn CD key al in gebruik was met deze account naam. Ik snap er niets van, ik moet je er wel bij vertellen dat ik onlangs ben verhuist.

Weet iemand een oplossing? Ik zou toch gewoon moeten kunnen inloggen, zonder dat ik weer helemaal overnieuw moet ranken.

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
misschien dat het komt doordat je ip nu veranderd is...

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
offtopic:
Dan heb je het niet lang gespeeld :X

Check even of je register wel leeg was, kan problemen veroorzaken. Ook is het slim om eens iets als Hitman Pro naar virussen/spyware te laten zoeken.

Mocht het je echt niet meer lukken moet je even met EA contact opnemen, meestal word je met zulk soort spul goed geholpen, als je een foto van jezelf + doos + code kunt maken, zeker wanneer bekend is dat die codes eens door een virusje geripped zijn.
XlinKk schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 21:31:
[...]

Jah dat kan wel zo is zijn. Enigste oplossing is dus een andere key?
Lijkt me totaal niet. Bij sommigen veranderd het IP iedere keer als de verbinding gereset wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 04-08-2007 21:44 ]

• XlinKk
Surgue schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 21:26:
misschien dat het komt doordat je ip nu veranderd is...
Jah dat kan wel zo is zijn. Enigste oplossing is dus een andere key?

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
ik zou het niet weten, maar ik zou dus foto maken van doos + code (en je accountnaam natuurlijk erbij zetten) en naar ea mailen. Ik had ook een keer een niet-werkende key en dan kun je een nieuwe van ze krijgen, maar ik denk dat ze je account wel weer kunnen "maken"
TheZeroorez schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 21:29:
Lijkt me totaal niet. Bij sommigen veranderd het IP iedere keer als de verbinding gereset wordt.
ach was maar een idee...

• XlinKk
Na een uurtje te hebben gespeeld kreeg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/1879/duplicatecdkeyyh2.jpg

Moet ik alsnog een andere key ofniet?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lijkt me wel. Je wilt toch wel kunnen blijven spelen, ipv steeds tegen problemen aanlopen, of niet?

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Wonderlijk bericht dit.
Ik wil zelf namelijk mijn accounts op EA deleten en vers beginnen, maar dat mag of kan dus niet!
En als ik wat foutief invul start het spel niet eens op.
Dat jij dus uberhaupt kan spelen met een zogenaamd foutieve key vind ik persoonlijk erg wonderlijk.

Het zit bij EA kwa beveiliging ongeveer zo:
Je emailadres en ooit daarbij ingevulde keycode en cd/dvd activering vormen een echtpaar in een database. Tijdelijke email adressen zijn dus een zelfmoord kwa game waardeloos maken.

De combi van ooit eerst ingevulde key en email adres moet altijd kloppen, veranderd ook niet meer.
Voordeel is wel dat je de game op een netwerk ook 'mirrord' op andere pc's kan zetten en er mee spelen (1 tegelijk dat wel)

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Pagina: 1