Toon posts:

webcam die je ook als digicam kan gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een webcam die je ook los zonder snoer kan gebruiken. Hij moet niet boven de 150 piek zitten. Ik heb wel de trust spyc@m gezien maar ik weet niet of dit wat is want ik ben niet zo'n fan van trust.

Iemand nog tips?

Verwijderd

wat wil je voor 150 piek!..zoiets(dynalink) kos al gauw 300/350 piek!die spycan is trouwens :r

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er zo :r aan die spycam?

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Ik denk niet dat je voor zo weinig geld een fatsoenlijke digicam/webcam combi kan krijgen. Die combi's zijn toch bagger zeker qua digicam kwaliteit.
Je hebt de Creative Video Blaster WebCam Go Plus, maar kost toch al weer 350 piek.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 23:29 schreef Melkpap het volgende:
Wat is er zo :r aan die spycam?
Als je graag in en spotlight zit, is er niets aan de hand !
Dat baggerding heeft een zooi licht nodig.
Je mag de mijne overnemen voor fl 100,=

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

spycam heef +/- 130.000 pixels, is HEEL ERRUG WEINIG!!!
en heeft maar 2mb flash....de Creative Webcam GO+ heeft een veel betere prijs/prestatie verhouding.
280gld met 8mb flash! en 640x480.

maar, geen enkele webcam heeft ECHT goeie kwaliteit beeld....dusseh, je moet het zelf maar weten.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Is dat echt zo bagger? want het enige dat ik wil is af en toe wat foto's maken en niet de professionele fotografie. Ik wil gewoon geen draadje ertussen zodat ik ook rond kan lopen en een webcam erbij is dan ook leuk. maar voor die prijs heb je dus alleen knake dingen?

Verwijderd

Topicstarter
Dan is het dus verstandiger om een digicam only te kopen denk ik. gezien de prijs en de kwaliteit want echt filmpjes schieten ben ik niet van plan. hoeveel ben ik daaraan kwijt voor een beetje low budget ding?

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op vrijdag 09 februari 2001 23:36 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
de Creative Webcam GO+ heeft een veel betere prijs/prestatie verhouding.
280gld met 8mb flash! en 640x480.
[..]
280,-??? WAAR? een vriend van mij had dat ding laatst voor 350 of zo gekocht, op de beurs nog wel...

Verwijderd

je mag mijn webcam go voor 200 piek overnemen

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik wil die webcame Go wel voor 200 piek.. mail me maar eff aub
Pagina: 1