Ik heb een nieuwe windows vista (home Premium) nu vroeg ik me af welke anti-spyware software ik het beste kan gebruiken en welke firewall en virus scanner geschikt zijn.
Standaard kun je gewoon Windows Defender gebruiken voor anti-spyware.
Ook standaard kun je de Windows Firewall gebruikern als firewall.
Virusscanner zijn veel keuzes voor. Gratis bijvoorbeeld: AVG
Ook standaard kun je de Windows Firewall gebruikern als firewall.
Virusscanner zijn veel keuzes voor. Gratis bijvoorbeeld: AVG
Nou ja, Windows Defender zit al in Vista ingebouwd dus waarom het niet gebruiken? Zo'n slecht programma is het nou ook weer niet bepaald.Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:31:
ik ben niet zo weg van windows defender en firewall dus ik ben op zoek naar goede alternativen
Verwijderd
firewall heb je niet nodig op je thuis pc als je geen overbodige services hebt draaienVerwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:52:
Welke Firewalls zijn aan te raden
da's allemaal marketingpraat en bangmakerij
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 17:20 ]
Verwijderd
ligt eraan hoeveel je eraan uit wil gevenVerwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:04:
Oke weet ik dat ook weer. Zijn er nog Ander virus scanners aan te raden dan alleen avg
AVG is prima en is gratis, NOD32 is erg goed maar kost wat doekoes
McAfee is mijn eigen favoriet, maar deze is ook niet gratis
hier vind je wat vergelijkingen tussen de verschillende scanners
http://www.av-comparative.../seiten/comparatives.html
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 17:09 ]
coenjans, dit is al heel erg vaak besproken in Beveiliging & Virussen. Nu zijn nieuwe inzichten of speciale eisen natuurlijk altijd mogelijk, maar je gooit nu een vraag van anderhalve zin over de muur. Het is op GoT echter erg de bedoeling om eerst zelf een beeld en een mening te vormen, nu wordt het simpelweg een opsomming. En daar heeft niemand wat aan. Ook niet aan een simpele opsomming, wat zegt het je dat ik persoonlijk (en op m'n werk) graag Kaspersky gebruik? Leuk om te weten dat iemand fan is van virusscanner X, maar als je niet weet waarom, wat de voor- en wat de nadelen zijn, etc. etc., heb je daar helemaal niets aan.
Omdat je niet eerst zelf hebt rondgekeken en dat wel een van de uitgangspunten is van GoT (zie ook de Het algemeen beleid #topicplaatsen), sluit ik dit topic. Lees 'even' de vele discussies hierover van zeg de afgelopen anderhalf jaar even door, vorm en mening en open als je nog vragen hebt even een wat meer onderbouwd topic (of doe mee aan lopende discussies).
Omdat je niet eerst zelf hebt rondgekeken en dat wel een van de uitgangspunten is van GoT (zie ook de Het algemeen beleid #topicplaatsen), sluit ik dit topic. Lees 'even' de vele discussies hierover van zeg de afgelopen anderhalf jaar even door, vorm en mening en open als je nog vragen hebt even een wat meer onderbouwd topic (of doe mee aan lopende discussies).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()