Ik heb hier een XD card liggen van 512 Mb met een onbekend aantal foto's. Nu zijn sommige foto's nog wel leesbaar en sommige weer niet. Dus door middel van diverse recovery programma's weer een aantal foto's gevonden en zag er allemaal goed uit, totdat je een foto opende en tot volle verbazing is bijv. de onderste helft grijs.
Nu heb ik hier op GoT gelezen dat de thumbnails embedded zijn in de JPG file en dus niet overeen hoeven te komen met de daadwerkelijke foto.
Nu heb ik diverse programma's geprobeerd:
PC Inspector smart link
Restoration 2.5.14 link
Sandisk Ultra 2 RecoveryPro 1.0
Nu vind PC Inspector smart de meeste foto's terug en ook grotendeels 100% compleet.
Maar hebben jullie inmiddels een nog betere applicatie gevonden die foto's kan recoveren en/of een applicatie voor het repareren van de niet 100% complete JPG foto's?
Nu heb ik hier op GoT gelezen dat de thumbnails embedded zijn in de JPG file en dus niet overeen hoeven te komen met de daadwerkelijke foto.
Nu heb ik diverse programma's geprobeerd:
PC Inspector smart link
Restoration 2.5.14 link
Sandisk Ultra 2 RecoveryPro 1.0
Nu vind PC Inspector smart de meeste foto's terug en ook grotendeels 100% compleet.
Maar hebben jullie inmiddels een nog betere applicatie gevonden die foto's kan recoveren en/of een applicatie voor het repareren van de niet 100% complete JPG foto's?