Gisteravond werkte het allemaal nog prima en vanmorgen niet meer. Vreemd is ook dat ik ook niet op de site van Soulseek www.slsknet.org kan, terwijl een vriend van me daar wel op kan. De Soulseek server is up and running, dus ik begrijp er niks van. Ik heb niets met mijn router gedaan. Omdat ik ook niet op de site kan lijkt het haast alsof ik een soort ban heb op mijn ip adres of zo. Maar omdat ik niet op de site kan kan ik niet kijken of zoiets mogelijk is. Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn? Versatel zal toch niet zomaar ineens een toepassing als Soulseek blokken of zo? Ik begrijp er niks van... help!
Van de Tele2 website:
04-08-2007 19:00 Buitenlandse sites moeilijk bereikbaar
Vanwege een routeringsprobleem kan het zijn dat sommige buitenlandse sites niet te bereiken zijn. Deze storing wordt zo spoedig mogelijk verholpen. Begintijd: 04-08-2007 19:00 Eindtijd: Onbekend Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Ah, dat stuk over bereikbaarheid van internationale sites stond er gistermiddag nog niet natuurlijk... hopelijk is het dat.
Aan pingen dacht ik gisteren in de kroeg toevallig ook al. Zal ik zo eens proberen.
Aan pingen dacht ik gisteren in de kroeg toevallig ook al. Zal ik zo eens proberen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2007 21:57 ]