SCSI Harddisk probleem (lowlevel format)

Pagina: 1
Acties:

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 19:27
Hoi,

Volgens mij heb ik er zojuist een probleem bij gekregen.
Mijn SCSI schijf (Seagate ST15150) was bezig met een format vanuit het BIOS van mijn SCSI adapter, toen de stroom er af ging. En nu is de schijf niet meer te benaderen. :(

Wat is hier aan te doen?

Verwijderd

1.Deruit Halen.
2.Weggooien.
3.Nieuwe kopen
4.Nooit meer doen.

Verwijderd

kijk je pakt een hamer.Je pakt heel voorzichtig je scsi hard. eruit(niet te snel anders gaat ie kapot)je slaat een keer heel snel en hard met die hamer erop.Je plaatst hem trug en hij doet het weer!!!!!

(geen dank)

• metalant
Die schijf is dus echt ten dode opgeschreven. Jammer, 't was toendertijd een hele dure (4,3Gb Fast/Wide). Maar ik heb er nog zo één, dus ik kan nog even doorgaan.

Hmm, ik kan er natuurlijk een HowTo Xtrm HarddiskCooling tutorial van maken. Disk in de vriezer en zo.

Verwijderd

BIOS format met scsi is altijd een LOW level format als de stroom wegvalt tijdens het low levellen dan is je schij bijna 100 % dood

maar ik zou het niet opgeven ik heb een seagate baracuda 9GB U2W gelow leveld toen een onverlaat de stekker uit de pc trok omdat ie dacht dat ie uit stond deze schijf hobblet weer vrolijk rond wat ik heb gedaan is er een scsi kaart van een ander merk er in gestopt en die zag de arme SCSI drive dus wel zitten HOERA!!!

• metalant
Realcoyote --> Ik zal het nog eens proberen met mijn Adaptec 1540 kaart.
Pagina: 1