Toon posts:

Music Store programma gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik zoek ook een alternatief programma waarmee je alle albums kunt zoeken en de nummers van de albums kunt bekijken en een kleine demonstratie van de nummers van het album kunt beluisteren. Ik gebruik nu namelijk itunes music store dat ingebouwd is in het programma itunes, maar ik vind itunes namelijk een veel te groot programma en installeerd ook heel wat rommel voor de ipod (en ik heb niet eens een ipod), enige wat ik dus gebruik is itunes music store van het programma itunes.

Zijn er alternatieve programma's hiervoor zodat ik itunes weer kan verwijderen?

Alvast bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je zoekt dus een manier om de iTunes store zonder iTunes te bekijken? Of zoek je gewoon een store in het algemeen; er zijn er meer dan alleen die van Apple natuurlijk? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek inderdaad store in het algemeen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens mij moet je met een zoekopdracht à la [google=buy music online] wel ver kunnen komen :) .

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de bekendste?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat maakt dat uit? Het lijkt me dat de inhoud en uitgebreidheid van de catalogus, de prijs en eventueel drm een stuk belangrijkere kenmerken zijn. Wat let je trouwens om dit allemaal zelf uit te zoeken? Je bent namelijk niet de eerste die muziek wil kopen via internet, dus vast ook niet de eerste die vragen heeft over online muziekwinkels ;) . Ga dus eens zelf zoeken, wees creatief met zoekwoorden en zie eens waar je op uitkomt. Succes!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie ook weinig reden om een topic te hebben lopen over het vinden van een muziekwinkel online. Zoals aangetoond zijn er voldoende om uit te kiezen; probeer er een paar uit en kijk welke je bevalt want dat kunnen wij nou eenmaal niet voor je bepalen :)

Zou je daarnaast Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door willen lezen alvorens je een nieuw topic besluit te starten op GoT?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.