Toon posts:

demo tekst door samsung monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een samsung 205bw breedbeeld monitor sinds ruim 7 maand en nu opeens loopt er een Magicolor Demo tekst door beeld die niet is uit te schakelen blijkbaar,heb dat al in het menu geprobeerd.

Iemand een idee hoe dat is op te lossen?

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Terug ermee naar de winkel? Als je hem niet uitkrijgt lijkt het me een defect van de aansturing, en dat kan Samsung heel goed voor je oplossen..

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat als je hem even stroomloos laat?

Verwijderd

Topicstarter
BèR schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:39:
Terug ermee naar de winkel? Als je hem niet uitkrijgt lijkt het me een defect van de aansturing, en dat kan Samsung heel goed voor je oplossen..
Ja ben daar ook bang voor,had die bij de MM gekocht zal dan wel 1 of 2 maand duren voor ik die weer heb daarom vraag ik eerst hier.

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 12:50:
Wat als je hem even stroomloos laat?
Ook al gedaan maar helpt ook niet,vreemde is dat ik die tekts nooit eerder heb gezien ook niet als je magicColor inschakeld je ziet dan wel links en rechts het verschil maar dan zonder tekst.

Er loopt dus van midden in beeld tot helft van scherm deze tekst
Boven aan staat Magic Color demo,links daaronder magiccolor on en reachts magiccolor off

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Via het MagicColor-menu (bij mijn 913N met een aparte knop, niet via het OSD) kun je hem op "Off", "Demo", "Full" of "Intelligent" zetten, als je hem op "Demo" zet krijg je het door jou beschreven beeld, gewoon terugzetten dus, er is niets kapot.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Menu > Color > Magicolor > Off (of on of intelligent, net wat je wilt).

Je hebt het via het menu geprobeerd, dat betekend dus dat 'ie nu niet op demo staat daar? In dat geval zul je je toch op je garantie moeten beroepen.

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:15:
Menu > Color > Magicolor > Off (of on of intelligent, net wat je wilt).

Je hebt het via het menu geprobeerd, dat betekend dus dat 'ie nu niet op demo staat daar? In dat geval zul je je toch op je garantie moeten beroepen.
Ja zo had ik dat ook geprobeerd en staat niet op demo maar op full nu als ik uit zet blijft tekst er ook.

Verwijderd

Topicstarter
DarthPlastic schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:13:
Via het MagicColor-menu (bij mijn 913N met een aparte knop, niet via het OSD) kun je hem op "Off", "Demo", "Full" of "Intelligent" zetten, als je hem op "Demo" zet krijg je het door jou beschreven beeld, gewoon terugzetten dus, er is niets kapot.
Ik heb geen aparte knop,zit allemaal onder het menuknopje

Verwijderd

Topicstarter
Heb samsung gebeld en ze brengen morgen al een andere :-)

Heb al een andere en doet weer perfect,gekke is dat ik die demo tekst niet meer in beeld kan krijgen kon ook niet met de ouwe,vreemd maarja hoop ook niet weer te zien,haha

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 15:46 ]

• Mantaray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-07 20:29

Mantaray

Silicon Graphics rulez

(@gringoman)
Even een vraagje over die garantie afhandeling van Samsung...

Hoe doen ze dat tegenwoordig, aangezien ik ook een Samsung tft probleem heb en twijfel tussen de winkel of het direct via Samsung te regelen.

Specs system1: can't be bothered to update

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:54
Je kan het beter direct via Samsung zelf regelen. Ze komen gewoon een nieuwe brengen en de oude halen ze op. Ideale service.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-07 15:02

Haan

dotnetter

Je hebt bij praktisch iedere monitor on-site garantie, dus je kan het beter zelf regelen. Anders zit je weer met een winkel er tussen die het voor jou moeten aanvragen en daar waarschijnlijk minder haast mee hebben dan jij zelf, dus dat duurt sowieso langer.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Pagina: 1