Ik heb een Sony RDR-HX725. Sinds een paar weken werd deze in bediening steeds trager en gaaf niet alle opgenomen programma's goed weer. Nu geeft hij alleen maar HDD ERROR.
Maar de garantie is natuurlijk net 3 maanden verlopen.
Leverancier gebeld die kan niet doen, moet ik maar naar sony bellen.
deze kunnen deze repararen maar niet meer onder de garantie natuurlijk
toen ik vroeg hoe ik zelf de hd kon vervangen kreeg ik als antwoord dat dit niet mogelijk is waarom kon hij mij niet vertellen?
Heb dit geprobeerd maar dit lukt dus niet geeft bij een andere (nieuwe) schijf ook HDD ERROR.
De "defecte" schijf in m'n pc geplaatst maar er staat volgens windows geen bestandssysteem op?
Heeft iemand ervaring met hd's vervangen bij een hdd recorder?
appraat koste bijna 400 euro en om daar nu een paar honder euro reparatie kosten voor te betalen om een hd te vervangen vind ik nog al wat.
wat ik tot nu toe heb gevonden op internet is dat het misschien iets te maken kan hebben van firmware op de hd / cq bestandssysteem maar verder kom ik hier ook niet mee.
( er zit nu een 160 gb Seagate S-ata schijf in)
Hopelijk kan iemand mij helpen en neem aan dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben....
Maar de garantie is natuurlijk net 3 maanden verlopen.
Leverancier gebeld die kan niet doen, moet ik maar naar sony bellen.
deze kunnen deze repararen maar niet meer onder de garantie natuurlijk

toen ik vroeg hoe ik zelf de hd kon vervangen kreeg ik als antwoord dat dit niet mogelijk is waarom kon hij mij niet vertellen?
Heb dit geprobeerd maar dit lukt dus niet geeft bij een andere (nieuwe) schijf ook HDD ERROR.
De "defecte" schijf in m'n pc geplaatst maar er staat volgens windows geen bestandssysteem op?
Heeft iemand ervaring met hd's vervangen bij een hdd recorder?
appraat koste bijna 400 euro en om daar nu een paar honder euro reparatie kosten voor te betalen om een hd te vervangen vind ik nog al wat.
wat ik tot nu toe heb gevonden op internet is dat het misschien iets te maken kan hebben van firmware op de hd / cq bestandssysteem maar verder kom ik hier ook niet mee.
( er zit nu een 160 gb Seagate S-ata schijf in)
Hopelijk kan iemand mij helpen en neem aan dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben....