Toon posts:

Externe Media Behuizing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

In veel reclame foldertjes en op internet lees je veel over die externe hardeschijf met een bepaalde software zodat je hem op je tv kan aansluiten.
Nu kwam via www.inkoopacties.net dit ding tegen.

Afbeeldingslocatie: http://www.6un6.de/Foto/5536_2.jpg

Het gaat hier om alleen de BEHUIZING om je hardeschijf te gebruiken als draagbare mediaplayer.

Weet iemand winkels waar deze aangeboden worden ?
Het is nu 2:30 en ik ben al met google bezig vanaf 0:30
ik kom er niet uit hoe je zo'n apparaat nou noemt ..
Ik vind alleen maar complete versies met hardeschijven erin die meteen 200 euro kosten ..
Terwijl zo'n behuizing toch wel onder de 100 euro moet zitten ..

Weet iemand een (online)shop waar er keuze is uit meerdere
Of gewoon eentje met een zeer aantrekkelijke prijs ?

Letop het gaat me dus om alleen de behuizing .. hardeschijf heb ik al

Hopelijk kan iemand mij helpen

Bedankt alvast

Groeten,
Jens

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-02 21:52
Die dingen worden onder vrij veel verschillende namen verhandeld, heb ik gemerkt in mijn zoektocht ernaar een halfjaartje terug ongeveer.
Sweex heeft ze als media center dacht ik.
Freecom als media player.

De "lege" versies kosten vaak tegen de 100 euro, vaak 95 ofzo en de gevulde zijn inderdaad vrij duur, voor de capiciteit die je ervoor terug krijgt. Zelf bouw zoals je met een "extene harde schijf" zou doen, is echter ook nog steeds erg prijzig, helemaal als je rekening gaat houden met de beperkingen in de video formaten die je kunt afspelen.

Ik heb uiteindelijk mijn zoektocht gestaakt, en besloten dat als ik ooit een nieuwe laptop koop (heb der al een) dat ik er dan op let of der ook video out op zit. Dan ben je namelijk kwa software vrijwel helemaal vrij te kiezen wat je prettig vind, en werkt het tocht prettiger dan alles op dvdtjes te moeten branden.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Invidia
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 11:14
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 02:33:

Weet iemand een (online)shop waar er keuze is uit meerdere
Of gewoon eentje met een zeer aantrekkelijke prijs ?
http://www.rhisc.nl/

Misschien is dit wel een leuke website. Ik kijk af en toe op deze website vanwege een scala aan interessante modellen. Tot nu toe niks daar aangeschaft, dus ook geen ervaringen met de winkel zelf.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als je nou eens op Tinxi.com kijkt (de URL die in het plaatje staat), dan kom je al snel hier uit: http://www.tinxi.de/produ...cPath=101&products_id=565

En die verzenden ook naar Nederland. Verder kan je de gegevens van die pagina misschien gebruiken om verder te googlen? Dan kom je iig ook op een boel eBay hits uit en zo.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

nsa1984 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 02:45:
De "lege" versies kosten vaak tegen de 100 euro, vaak 95 ofzo en de gevulde zijn inderdaad vrij duur, voor de capiciteit die je ervoor terug krijgt. Zelf bouw zoals je met een "extene harde schijf" zou doen, is echter ook nog steeds erg prijzig, helemaal als je rekening gaat houden met de beperkingen in de video formaten die je kunt afspelen.
Als het ding gewoon DVD-bestanden in een video_ts map kan lezen maakt het verder niet zo veel uit. Met divx en codecs blijf je altijd een beetje achter de feiten aanlopen met dit soort dingen.

Ze hebben ook nog een goedkopere variant daar voor 2.5" schijven. Eens kijken of ik daar meer over kan vinden (heb zowel een 3.25" als een 2.5" schijf over, dus dat boeit niet zo veel).
http://www.tinxi.de/produ...cPath=101&products_id=567

[ Voor 37% gewijzigd door Marzman op 04-08-2007 12:49 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties
Ik heb via marktplaats er eentje kunnen kopen ..
die je op het plaatje ziet !

Het werkt alleen ngo niet helemaal zoals hij hoort ..
Hij leest niet al mn bestanden ..
Hopelijk ga ik dit nog voor elkaar krijgen
Pagina: 1