Hallo gasten, ik heb een hele simpele vraag. Is het verstandig om nu een high end directx10 systeem te kopen eigenlijk alleen maar om te gamen?Dan heb ik het over een Intel q6600, 8800 gtx, enz.
Omdat het allemaal nog redelijk nieuw is vraag ik me af of het wel verstandig is, kan je niet nog beter eventjes wachten totdat er meer games uit zijn die directx10 compatible zijn en dan pas zo een systeem kopen?
Het zou zonde zijn als je nu al zo een systeem koopt en pas over een jaar ofzo genoeg spellen zijn.
Probleem is dat ik op het punt sta om de High-end gamesysteem juli 2007 die in de BBG staat wil kopen.
Nu heb ik een pc met de volgende specs.:
Processor: Amd 64 3200
Mobo: Asus a8n-e
Videokaart: XFX 7800 GT 256 MB
Geheugen: 2 x 512 mb ddr
Harde schijf: WD 250 GB Sata-II
Zit echt met een dilemma hierzo.
Omdat het allemaal nog redelijk nieuw is vraag ik me af of het wel verstandig is, kan je niet nog beter eventjes wachten totdat er meer games uit zijn die directx10 compatible zijn en dan pas zo een systeem kopen?
Het zou zonde zijn als je nu al zo een systeem koopt en pas over een jaar ofzo genoeg spellen zijn.
Probleem is dat ik op het punt sta om de High-end gamesysteem juli 2007 die in de BBG staat wil kopen.
Nu heb ik een pc met de volgende specs.:
Processor: Amd 64 3200
Mobo: Asus a8n-e
Videokaart: XFX 7800 GT 256 MB
Geheugen: 2 x 512 mb ddr
Harde schijf: WD 250 GB Sata-II
Zit echt met een dilemma hierzo.
[ Voor 11% gewijzigd door mhpwolf op 04-08-2007 02:08 ]