Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
Ja, ben het ook aan het volgen. Dat zijn twee dail-up koetjes waar ik geen invloed op heb.
Maar het is zo de laatste dagen wel een spannende partij om de dertigste plaats (in ieder geval leuker dan wat er op het moment op tv is) je loopt wel in... scheelt nog maar 0,01T
mijn eigen koeien flushen niet meer op energy tot 14feb, deze zijn trouwens te volgen op www.miwa-r.f2s.com
Ik hoop dat het morgen weer zo'n mooie dag wordt!
Verwijderd
Verwijderd
Dat waren ooit wat computers bij een raffinaderij in Nigeria, maar dit is onder omstandigheden opgehouden. Ben nu hard aan het proberen weer wat MHz'jes bij elkaar te krijgen.
Als ik tegenwoordig in de OGR-Hitparade kijk zie ik daar toch genoeg concurrentie voor je.
Zou zelfs maar uitkijken voor Night Fever... als hij zo door gaat word je al binnen een paar dagen genadeloos overreden!
Ik ben nu op een blokje van nu 180 Gnodes bezeig, dus als die af is ben ik je weer voorbij
Stichting eth0
Verwijderd
Ik kan natuurlijk de kleine koetjes duidelijk maken dat als ze van de dertigste plaats worden verstoten (wat morgen op de planning staat) ze als uitzondering op de regel voor één keer hun grote broer om hulp mogen vragen. (Nu nog de vraag: DOE IK DAT?)
...TIMEWILLTELL...
We spend our years as a tale that is told
Hhmz... moek ook maar eens mn buffers op school legenOp zaterdag 10 februari 2001 00:30 schreef MiWa-r het volgende:
[Chakotay]
Ik kan natuurlijk de kleine koetjes duidelijk maken dat als ze van de dertigste plaats worden verstoten (wat morgen op de planning staat) ze als uitzondering op de regel voor één keer hun grote broer om hulp mogen vragen. (Nu nog de vraag: DOE IK DAT?)
...TIMEWILLTELL...
Stichting eth0
Ja dat moet echt!Op zaterdag 10 februari 2001 00:39 schreef Dutchman! het volgende:
hmm ik wil binnenkort wat bij gaan assimileren. Als het echt moet heb ik <<insert bedrijfsnaam hier>> nog achter de hand en dat zijn een goede 500 Pentium III classe machines
Stichting eth0
Enne, Miwa:
30<font color="green">(
31<font color="red">(
Stichting eth0
Verwijderd
Dutch Power Cows OGR-25 hitparade van 9 februari
<26> 1,693T MiWa?
(nogsteeds MiWa? ipv MiWa®
Verwijderd
Ik kan er ook nix aan doen dat onno zn databeest geen aparte tekens aankan...Op zaterdag 10 februari 2001 09:51 schreef MiWa-r het volgende:
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen:
Dutch Power Cows OGR-25 hitparade van 9 februari
<26> 1,693T MiWa?
(nogsteeds MiWa? ipv MiWa®)
Stichting eth0
Damn! 5cr3w j00 [eNeRGy]!Op zondag 11 februari 2001 19:11 schreef MiWa-r het volgende:
29 Miwa-r - - - 13.63 T
31 Chakotay- - 13.06 T
lekker puh!
Stichting eth0