Toon posts:

kx-333R onderteunt geen usb 2.0?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een
KX7-333R moederbord
1800xp AMD processor
734Mb ram
windows xp prof, zonder sp2.
enz...

ik heb nu een PCI-kaart van sitecom gekocht met usb 2.0, gezien mijn moederbord enkel usb 1.1 had. maar nu blijkt na het installeren van de drivers dat hij werkt volgens usb 1.1. gelijk wat ik er insteek, hij zegt 'snel usb apparaat op trage usb hub aangesloten'. Thans heb ik de drivers geinstalleerd...

weet iemand raad?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Daarvoor heb je een windowsupdate nodig. En die zit volgens mij in SP1

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-03 21:40
Voor zover ik mee ben in de zaak heb je sp2 nodig voor USB 2.0 op volle snelheid te draaien.

Mijn excuses: The latest version of Microsoft USB 2.0 driver stack is included in Service Pack 1. The stand alone drivers have been pulled from both the Windows Update Site and the Corporate Download Site.

[ Voor 54% gewijzigd door gerre22 op 03-08-2007 23:49 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:44
gerre22 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:40:
Voor zover ik mee ben in de zaak heb je sp2 nodig voor USB 2.0 op volle snelheid te draaien.
SP1

Verwijderd

Topicstarter
jamaar ik heb geen goeie key he... dus kan ik dat nooit installeren

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:25:
Kijk dan even of je een losse driver kan vinden (Windows XP SP2 USB2.0 support update?), maar anders maakt het opzich niet zo veel uit dat je hem op USB1.1-snelheid gebruikt, voor internetwerk is het zat, alleen voor bestandstransfers zou USB2.0 handig zijn.

Anderszijds: Waarom geen SP2? Het is echt stukken veiliger, je wordt dus echt aangeraden een WindowsXP-cd te kopen (OEM-versie is voor pakweg 70€ te kopen).
Als je anders een losse key hebt gekocht/"gevonden" (alles behalve de bekende verouderde FCKGW-key), kun je die in je systeem zetten met een keychanger, zo kun je voorlopig vooruit met SP2 :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:25:
Ja, dat is geen PMG probleem. Het antwoord is gegeven en je weet hoe je het moet oplossen :) Overigens was deze ook met de search te vinden, is al regelmatig voorbij gekomen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.