Toon posts:

JVC MG155 of de JVC MG255?? Help aub

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het snuffelen op internet over een goeie videocamera.
Zelf heb ik nauwlijks verstad van een videocamera maar ben een en het ander te weten gekomen.

Nu kan ik geen keuze maken uit 2 camera's. Dat is de JVC MG155 en de JCV MG255.
Wie heeft meer verstand van videocamera's en kan me alsjeblieft helpen want ik kom er zelf niet uit. :'(

Ik zou ook graag in het donker willen filmen. Ook moet er een fire wire aansluiting in zitten en de beelden moeten natuurlijk wel mooi zijn. Ik zou niet bovende € 600 uit willen geven.
Deze 2 vind ik wel mooi waarschijnlijk word het toch een van deze 2 maar welke???? :? :?

Alvast bedankt voor jullie hulp. Mischien kan ik dan nu toch een keuze maken en heb ik mijn videocamera thuis. _/-\o_ :?
_/-\o_

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Je kunt makkelijk zelf de specs en prijzen van de MG155 en de MG255 opzoeken.

Hieruit kun je enkele verschillen opmaken, zoals 1.07 vs 2.18 MegaPixel, 32 vs 10x zoom, 486 vs 525 euro...

Wat vind je het belangrijkste van deze specificaties? Lees de vele topics die er zijn tussen de verschillende megapixelgehaltes, zoomfactoren, en bepaal hoeveel geld je uit wil geven.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom is de zoom van de MG155 veel meer dan de MG 255 terwijl de MG255 duurder is.
Kijk dat soort dingen weet ik echt niet. Ik weet niet of er mensen zijn die een van die camera's hebben of die vinden dat die ene toch veel beter is dan die andere dat zou ik graag willen weten.
Help me aub.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:25

YellowCube

Wait...what?

FGA --> Forum waarvan ik de afkorting niet weet, maar wel gaat over Consumentenvideo e.d.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world