Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Onlangs heb ik mijn P350 uitgeleend aan mijn vader, waarna hij terug kwam met een dikke barst in het scherm. Onbruikbaar geworden dus, nu krijg ik via de verzekering hopelijk nog wat geld terug, maar moet waarschijnlijk alsnog flink bijleggen voor een nieuwe.

Nu zit ik in dubio... Of een TT One V2 kopen, of weer een PDA (zoiets als de P350) en dan tomtom erop zetten. Uiteraard ben ik het liefst zo goedkoop mogelijk uit, maar het moet wel gewoon goed werken. Met de P350 heeft het altijd wel gewerkt, maar ik durfde het amper aan iemand mee te geven omdat het niet heel erg noob-proof werkte.

Een TT One daarintegen is dat wel, maar daar ben ik weer bang dat ik onnodig op kosten wordt gejaagd door de aanschaf van bijv extra kaarten. Ik heb nu de EU versie van TT6 voor op de PDA, mag ik deze ook gebruiken voor een eventuele TT One? Of moet ik dan ook de Europa versie kopen (toch gauw 50e duurder).

En dan voor de PDA, ik zou niet weten welke ik zou moeten hebben, de P350 was wel oke, maar is nu eigenlijk net zo duur als een TT One (die ik dan denk ik liever neem). PDA moet dus wel onder de 200e zijn om voor mij aantrekkelijk te zijn, met integrated navigatie. PDA functies gebruik ik niet. Heb een N73 en zelfs daarop gebruik helft van de functies niet.

Wat zouden jullie doen? Kiezen voor de flexibiliteit en mogelijkheden van een PDA of toch kiezen voor een degelijke en betrouwbare TT One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Als je het echt puur voor de navigatie gebruikt, dan zou ik gewoon de TT One nemen. Lijkt me gewoon praktischer zo.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Je kaarten voor je pda doen het niet op een TTone. Tenminste dat is mij nog nooit gelukt om te doen.
maar dat was je vraag niet, na een tweetal pda's met tomtom ben ik toch van mening dat ik liever een ttone heb. Ja dat je vanuit de hand kunt navigeren op ieder moment en iedere lokatie is handig. Maar vraag jezelf eens hoe vaak je dat nu daadwerkelijk doet?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ganymedus schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 09:58:
...
Ja dat je vanuit de hand kunt navigeren op ieder moment en iedere lokatie is handig. Maar vraag jezelf eens hoe vaak je dat nu daadwerkelijk doet?
Maar dat kan je toch ook met de TT One?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je de pda-functies niet gebruikt, kun je het beste een One nemen. Het grote voordeel daarvan is het scherm.
Ik heb zelf een TomTom Go 510 gehad en die heb ik verkocht toen ik een pda kocht waarmee ik ook TomTom Navigator kon gebruiken.
De informatiebalk onderaan het scherm is op het kleinere pda-scherm niet zo duidelijk te zien als op de TomTom Go. Verder is het in de volle zon slecht afleesbaar.
Het is dat ik de pda voor andere dingen nodig had, want voor navigatie alleen zou ik hem echt niet hebben overwogen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je de maps of western europe hebt zouden die t ook op de one moeten doen (staat bij mij op de doos iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Razor schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 22:45:
Als je de maps of western europe hebt zouden die t ook op de one moeten doen (staat bij mij op de doos iig).
Je kan niet navigator kaarten van een PDA op een TT one zetten en andersom ook niet, je kaart is zoiezo gebonden aan je TT One, anders kan je niet activeren.

Zoals hierboven al gezegt is als je geen gebruik maakt van de functies van een PDA, gaan voor die TT One, je kan ook eens kijken naar de XL of de nieuwe 720T en als je nog even geduld hebt de 920 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 17:25
ik heb zelf een Vario met daarop tomtom6. Ik vind het prima werken.
Af en toe gebruik ik een TomTom XL van vrienden. Het grote verschil merk ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik heb een PDA voor navigatie, maar deze gaat weg voor een echte navigatie. Het voordeel van een TomTom is dat hij voor navigeren bedoeld is, daarnaast lopen die krengen stabieler dan PDA's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb besloten om donderdagavond naar office centre te gaan, TT One XL Europe met TMC voor 280e excl BTW. Gewoon kant en klaar zonder gedonder, kan ik mijn tomtom ook met een gerust hart uitlenen zonder daarna telefonische support te moeten gaan geven..
Pagina: 1