Scrollwiel G5 kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04-2025
Ik heb een G5 en ik kon er nooit lekker mee werken. Het scrollen ging niet soepel. En het muiswiel was moeilijk in te drukken en als je het indrukte kon hij nog wel eens naar boven of beneden scrollen. Maar nu ben ik erachter wat het probleem is. Na 15, 16 of 17 keer slaat het scrollwieltje consequent een stapje over. En als je toevallig dan de middelmuis knop gebruikt gaat de pagina naar boven of naar beneden. Ik heb de muis nog geen jaar en is echt nauwelijks gebruikt. Ik kan hem niet zelf openschroeven, want ik ben bang dat ik dan alle garantie verlies en ik zie nergens schroefjes die ik kan losmaken. Moet ik zoeken naar een firmware update of kan ik beter zo snel mogelijk een RMA aanvragen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Schroefjes zitten vaak onder de glidepads, dus die zou je er eerst vanaf moeten halen. Maar als je nog garantie hebt zou ik het ding gewoon terugsturen. Zoiets als dit kun je niet met een firmware updaten, gezien het mechanisch lijkt te zijn.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Je verliest bijna zeker de garantie aangezien je eerst die pads los moet maken lijkt me, tenzij dat mag, maar opsturen is veel makkelijker, bovendien kan er aan een G5 nog veel meer kapot, zoals (uit eigen ervaring bij G7) de linker en rechtermuisknop.