Outlook op meerdere pc's in zelfde netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• knoore
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:08
Een vraag, hoe kan ik Outlook, op verschillende computers binnen een netwerk, de zelfde 'database' (email/contacten/agenda/enz.) laten gebruiken?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Via een Exchange server.

PST files delen over netwerk gaat niet.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Doe eens wat meer research voordat je letterlijk dezelfde vraag weer stelt? :)
alt-92 in "Gedeelde outlook/bestanden over heel net..."

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• knoore
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:08
Ik kon mijn eigen topic niet meer terug vinden.

Toen heb ik gezocht via de zoek functie op poster= knoore, maar ook daar vond ik mijn topic niet terug. Dus het was niet mijn fout dat ik opnieuw begon. Op een of andere manier is de zoekfunctie niet up to date ;).

Ik heb trouwens wel al gezocht en kwam uit op een Windows 2003 Business Server RC2. Maar dit is nu ook weer wat veel van het goede. Voor de rest heb ik op google alleen maar van die rare programma's gevonden.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

offtopic:
Je kunt je eigen topics terugvinden door in je MyReact op je Post History te klikken ;) De search word 's nachts geüpdated, dus posts van vandaag zijn nog niet geïndexeerd.

En de oplossing is dus een Exchange server, waarbij je gedeelde agenda's en dergelijke instelt. De goedkoopste oplossing is een Small Business Server, maar dat moet dan wel de enige Windows server in het netwerk zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 03-08-2007 23:32 ]

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

knoore schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:28:
Ik kon mijn eigen topic niet meer terug vinden.

Toen heb ik gezocht via de zoek functie op poster= knoore, maar ook daar vond ik mijn topic niet terug. Dus het was niet mijn fout dat ik opnieuw begon. Op een of andere manier is de zoekfunctie niet up to date ;).
't is altíjd de schuld van een ander. Maar met zo'n topicstart gaat er gaat toch een slotje aan. Er is namelijk best e.e.a. over te vinden en om nu weer eens een keer te herkauwen wat de mogelijkheden zijn zonder dat jij voldoende informatie geeft over je situatie is een tikkeltje zinloos. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.