Toon posts:

Canon Pixma IP2000 op Ubuntu

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op een bladzijde van uw site (Main.Pricewatch.Printers.Inkjet Printers.Canon Pixma IP2000 (A4, 14, 4/7, 3ppm? USB).Productreviews) vind ik een quote Review door Lamber - woensdag 19 april 2006 17:51 unquote Hij zou een Canon Pixma IP2000 gestest hebben op een pc met besturingssystemen quote Windows 2000, Linux? Windows XP, Windows Server 2003 en Windows Media Center 2005 unquote. Mijn vraagje: kan ik die Lamber (rechtstreeks of onrechtstreeks) contacteren in verband met deze gegevens. Ikzelf draai op Ubuntu (Linux) en mijn IP2000 vertikt het. Onder Ubuntu kan ik geen enkele geschikte driver vinden en bij opzoekingen op het net vind ik dezelfde problematiek terug bij honderden andere Ubuntu-gebruikers. Canon zelf levert geen drivers voor de IP2000 onder Ubuntu. Als die meneer Lamber de IP2000 wèl kan laten draaien onder Linux zou ik (en met mij alle andere ubuntu-gebruikers) wel eens willen weten hoe hij dat gefikst krijgt.
Reactie via tweakers.net of rechtstreeks aan mij speedydries@telenet.be
Hartelijke groeten.
Speedy

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je contact met hem op wil nemen kan dat via [Verwijderde gebruiker] of http://tweakers.net/gallery/lamber , dit is geen contactzoeksite, en al helemaal geen helpmeverderviamail-site :)

[ Voor 12% gewijzigd door blaataaps op 03-08-2007 15:40 ]

Dit topic is gesloten.