GoT als homebase voor clan?

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 13:17

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter
mogen we Tweakers.net als homebase voor een clan gebruiken

het zal voornamelijk gebruikt worden voor alle tweakers die in verband willen spelen, maar niet per sé met topwars meedoen,

welke games: alles waar vraag naar is

wie: iedereen met roots uit de Nederland en België
(misschien een eliteclan voor de beteren als daar interesse voor is)

als het allemaal ok is zal ik er een topicje over openen om te zien of er interesse voor is

Dank bij voorbaat

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Welke game? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Wat voor waarde zou zo`n topic hebben boven een veredelde chatroom? Kan je beter iets organiseren op irc of snel een clansiteje opzeen oid.

[ Voor 12% gewijzigd door disjfa op 03-08-2007 15:24 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Het gebeurt vaker dat er bij spellen een GoT clan wordt opgericht (vooral bij MMORPG's). Er loopt dan hier een topic over het spel (en niet de clan!) waar over gediscussieerd kan worden. In de TS staat dan wel informatie over de clan. Dat is volgens mij wel volgens de regels en mag hier op GoT.

Als je echter een clan hebt en op GoT daarvoor speciaal gaat werven wordt je topic wel gesloten. Neem anders contact op met de SGD mods, maar zie ook de SGD FAQ, die heeft er ook wat over te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zou zeggen: kijk eens rond in Spielerij - Games & Discussies

Een 'chat-plaats' voor clans is niet iets waar ik erg warm voor loop, eerlijk gezegd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Er is voor Guildwars wel een Gathering of tweakers guild, maar dit staat grotendeels los van GoT zelf, er kunnen nu ook leden van buitenaf joinen. [/Voorbeeld]

Tweakers blijft natuurlijk een merknaam, dus een echte hardeverbinding is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 06:07

JHS

Splitting the thaum.

Zou je misschien toe kunnen lichten wat je precies bedoelt met 'homebase' :) ?

edit:
Overigens heb ik de titel wat gewijzigd, alles gaat hier over GoT ;) .

[ Voor 35% gewijzigd door JHS op 05-08-2007 11:47 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 13:17

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter
homebase, dat we met onze naam GoT verwijzen naar Gathering of Tweakers.

maw, mogen we GoT gebruiken om in clanverband te spelen,

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat houdt dat precies in dan? Wil je dan ook het forum gebruiken voor allerlei overleggen ofzo? Of gaat het echt puur alleen om het gebruik van de naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Volgens mij is deze discussie al geweest indertijd met enemy territory. Daar was de GoT clan en die werd toen de Legacy of Tweakers (LoT) om niet een 1op1 relatie te hebben. Later waren er wel veel spelers en ook bij andere spellen die (GoT) als tag voerden. Ook veel bij MMO's inderdaad.

Volgens mij is het kenmerk wel altijd geweest dat de tag meer een herkenning was dan dat het die hard clans waren en zo ook naar buiten traden. Ik zou er als GoT zijn ook niet zo happig op zijn als het fanatiek werd. Fora waren meestal extern overigens.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:33
Harm schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:33:
Wat houdt dat precies in dan? Wil je dan ook het forum gebruiken voor allerlei overleggen ofzo? Of gaat het echt puur alleen om het gebruik van de naam?
Ik denk - maar kan 't niet met zekerheid zeggen - dat 't idee is om met de naam GoT vd 'clan' aan te geven dat de spelers hier vandaan komen en ook min of meer open is. Dit was althans 't idee met de CS: S 'clan'/groep mensen zover ik 't gehoord heb.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
'We' hebben met Tweakers@Campzone een compleet eigen forum en website, ondanks dat je er veel op de frontpage van kunt vinden. Die groep is ontstaan op het forum vanwege Campzone, maar sinds een aantal jaar vertoeven we op een eigen plek op het internet. Het enige dat gerelateerd is aan Tweakers.net is de naam en het logo, voor de rest willen we zoveel mogelijk op eigen benen staan. Wij zijn dan ook een gevarieerde clan, maar als team zijn we nergens helemaal goed in. We hebben goeie UT'ers, een geweldige Q3A-speler en een DOTA-team dat onverslaanbaar is. Maar de versplintering blijf je hebben; kliekjes blijf je hebben en als je op een grote schaal wil gaan werken dan krijg je op dat punt frictie.

Ik denk niet dat je zonder een duidelijke opzet ook maar iets van de grond krijgt. Er zijn veel gamers die graag een spel spelen en dan ook het liefst het spel waar ze zelf goed in zijn. En dan is het nog maar de vraag hoe je die gewraakte Counterstrikers in een groep kan krijgen met de gewaagde Battlefielders ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 23:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Jazzper schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:25:
Volgens mij is deze discussie al geweest indertijd met enemy territory. Daar was de GoT clan en die werd toen de Legacy of Tweakers (LoT) om niet een 1op1 relatie te hebben. Later waren er wel veel spelers en ook bij andere spellen die (GoT) als tag voerden. Ook veel bij MMO's inderdaad.

Volgens mij is het kenmerk wel altijd geweest dat de tag meer een herkenning was dan dat het die hard clans waren en zo ook naar buiten traden. Ik zou er als GoT zijn ook niet zo happig op zijn als het fanatiek werd. Fora waren meestal extern overigens.
LoT = Legion of Tweakers :) :*)
This clan started as Gathering of Tweakers / [GoT].

Gathering of Tweakers originated from the forum on www.tweakers.net and started as a public fun clan.
After some months we decided that a private clan would suit us better.
Wat er gewoon bedoeld wordt: mag er met een GoT tag gespeeld worden als een groepje? Dus mensen willen graag herkennen als een gebruiker van het forum e.d.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1