Een heel bekend probleem als ik zo eens op Google zoek, maar ik kan er tot nu toe geen oplossing voor vinden. Het gaat om een pc met Windows XP Pro SP2 erop. Van de een op de andere dag geeft de pc een foutmelding als er geprobeerd wordt om bijv. te verkennen naar een lege cd-rw, n.l. "F:\ is niet toegankelijk, onjuist functie".
Er worden wekelijks bestanden naar cd-rw weggeschreven met deze pc, nu verschijnt ineens die melding. De cd-rw drive kan andere cd's wel goed lezen/verkennen, etc.
Wat ik al gedaan hebt:
1. Norton Internet Security 2007 van de pc verwijderd, opnieuw opgestart.
2. CD-RW drive opnieuw geinstalleerd, drivers geupdate, etc.
3. PC opgeschoond
4. Verschillende andere lege cd's ingevoerd
Na deze pogingen blijft de foutmelding, op internet ook al veel gelezen, maar dan gaat het meestal over Norton, Roxio, of andere software die niet op de pc geinstalleerd staat.
Het is btw een Compaq Presario SR1209NL NL440
Iemand een idee, of ook ervaring met deze fout?
Er worden wekelijks bestanden naar cd-rw weggeschreven met deze pc, nu verschijnt ineens die melding. De cd-rw drive kan andere cd's wel goed lezen/verkennen, etc.
Wat ik al gedaan hebt:
1. Norton Internet Security 2007 van de pc verwijderd, opnieuw opgestart.
2. CD-RW drive opnieuw geinstalleerd, drivers geupdate, etc.
3. PC opgeschoond
4. Verschillende andere lege cd's ingevoerd
Na deze pogingen blijft de foutmelding, op internet ook al veel gelezen, maar dan gaat het meestal over Norton, Roxio, of andere software die niet op de pc geinstalleerd staat.
Het is btw een Compaq Presario SR1209NL NL440
Iemand een idee, of ook ervaring met deze fout?