Toon posts:

HP Printer HDD FileSystem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig welke FileSystem HP voor zijn Printer HDD's gebruikt?

Ik heb een (Waarschijnlijk) corrupte printer HDD, als deze in een HP P3005dn wordt gestopt wordt hij niet geinitialised, of start soms helemaal niet op. ook al in een andere printer geprobeerd dus het is veilig om te stellen dat de HDD kapot/corrupt is.

nu wil ik de HDD opnieuw formatteren om te kijken of dat werkt, het is immers zonde om +-700 euro voor een nieuwe te gaan betalen zonder alles geprobeerd te hebben.

Ik heb de HDD uit zijn houder gehaald (die in de printer gaat) en de HDD zelf in een oude laptop gedaan, de laptop ziet de HDD, maar met FDISK op een win98 boot flop ziet hij helemaal geen partitie.

Ook voor de zekerheid met een ander programma geprobeerd, Acronis zag ook geen partities.

Ik denk dat het niet initialiseren dus komt omdat er gewoonweg geen partitie meer op staat.

even een alles op een rijtje,
Probleem: Er staat geen Partitie op de HDD van de printer, Welke FS gebruikt HP voor zijn HDD's
HDD: Toshiba MK2023GAS, HDD2187 A, ZF01 T
Inschuifrack (of hoe het heet): een zelfde soort rack als een JetDirect gebruikt, HP J6073-80003
Printer HP P3005dn

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-02 22:38
mail HP. zo moeilijk doen die vaak niet over dit soort dingen en anders ben je alsnog even ver :)