Office instellingen overzetten van dood naar nieuw systeem *

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• biowolf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 07:32
Ik heb het volgende probleem:

Ik heb hier een pc staan van een kennis van mij waarvan ik het moederbord heb moeten vervangen vanwege lekkende condensators (epox:()
Opzich is dat natuurlijk geen probleem , alleen nu willen ze graag dat ik alles van office outlook overzet naar hun nieuwe install. Is er een mogelijkheid in office dat hij alles disks afgaat naar outlookinstellingen ofzo? Ik kan hier namelijk in office zelf niets over vinden.

Het gaat om office 2003.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• biowolf
Als ik op die website zoek op backup krijg ik alleen tooltjes die alleen doen als ik nog in windows kan komen.
Dat kan ik dus niet ik heb het moederbord moeten vervangen en windows opnieuw moeten installeren.
Ik heb de ouwe installatie van windows nog wel en ik wil dus de bestanden van die schijf afhalen

Is er een tooltje waarmee dat mogelijk is

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het PST-bestand is wel te kopieren, de wachtwoorden e.d. niet. Anders zou diefstal van een harddisk voldoende zijn voor toegang tot andermans email.

Je kan de harde schijf als bootdisk in een nieuwe PC hangen en deze in veilige modus opstarten, misschien dat je dan de instellingen nog kan zien. Maar de persoon in kwestie zal de loginnaam en wachtwoorden toch nog wel ergens hebben?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• biowolf
dat mag ik hopen van wel ja het vervelende is alleen dat ze 7 accounts hebben.
Hoe kan ik trouwens de calender copieren?
want dat met de pst files was me al gelukt maar de agenda lukt steeds niet

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

biowolf schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:26:
Open de oude PST-file en kopieer de inhoud van de calender folder naar de nieuwe file.

Je moet trouwens echt wat nauwkeuriger worden in je beschrijving van problemen: vertel precies wat je doet, wat je al geprobeerd hebt, wat er niet werkt en wat eventuele foutmeldingen zijn. "het lukt niet" is een lege beschrijving. :)

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 04-08-2007 13:51 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

De agenda is toch gewoon onderdeel van de PST, dus die open je gewoon in je verse Outlook (en instellen als default PST) waardoor je weer direct toegang hebt tot je oude mail en agenda.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mja, als je de oude registry hives ook nog hebt (userprofiles en de windows\system32\config dir) dan zou je wellicht daarin in ieder geval de accountgegevens kunnen vinden.
Alleen de passwords niet.

Voor de users staan die in [Userafhankelijke key]\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows Messaging Subsystem.

Zijn wel reg_binary keys dus succes is niet verzekerd.

[ Voor 18% gewijzigd door alt-92 op 04-08-2007 18:50 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Je kunt accounts importeren en exporteren. Als je daarop zoekt moet je toch heel wat verder kunnen komen. Verder kun je inderdaad .pst bestanden verplaatsen/kopiëren en wanneer je Outlook opent moet je het juiste adres/pad aangeven.

LinkedIn WoT Cash Converter

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

PcDealer schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:52:
Je kunt accounts importeren en exporteren.
Niet als je install dood is, zoals hier het geval ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• biowolf
Het is inmiddels redelijk gelukt om alle oude gegevens te kopieren alleen krijg ik het nog steeds niet voor elkaar om de agenda terug te halen.
Welke bestanden heb ik daarvoor nodig en hoe krijg ik die terug in outlook

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

biowolf schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:07:
Het is inmiddels redelijk gelukt om alle oude gegevens te kopieren alleen krijg ik het nog steeds niet voor elkaar om de agenda terug te halen.
Welke bestanden heb ik daarvoor nodig en hoe krijg ik die terug in outlook
De agenda staat in de PST file. Die moet je kopieren naar de in gebruik zijnde file.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

gambieter schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:49:
Je moet trouwens echt wat nauwkeuriger worden in je beschrijving van problemen: vertel precies wat je doet, wat je al geprobeerd hebt, wat er niet werkt en wat eventuele foutmeldingen zijn. "het lukt niet" is een lege beschrijving. :)
^^^ Wat lukt er niet als je het hoe probeert? Waarom niet de agenda, gezien de opmerkingen eerder in dit topic?
offtopic:
Ik vul de topictitel wat aan, alleen 'Office instellingen' is wat karig :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1