Toon posts:

Excel: automatisch datum vandaag

Pagina: 1
Acties:
  • 2.623 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

in Excel is de automatische datum van vandaag vandaag() Maar hoe zorg ik ervoor dat deze niet veranderd als de file wordt opgeslagen?

Voor de duidelijkheid: stel ik maak vandaag een nieuw bestand (datum: 03-08-2007) en ik open hem volgende week (datum 10-08-2007). Normaal zou je dan de nieuwe datum zien, maar dit wil ik dus niet. Heeft iemand een idee?

Groetjes
Jan

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-07 16:05

Maasluip

Kabbelend watertje

Even copy, paste special -> values doen of automatisch verversen uitzetten (maar dan wordt geen enkele formule ververst).

[ Voor 50% gewijzigd door Maasluip op 03-08-2007 11:23 ]

Signatures zijn voor boomers.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 10:15

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Of nog makkelijker door ctrl-; (ctrl-puntkomma). Dit had je trouwens makkelijk gevonden door heel kort zoeken: http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart
==>
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:46:
het kan nog sneller met de sneltoets (duh) CTRL+;
maar ik had liever gezien dat je even zelf doorgeredeneerd had want nu stel je zelf wel een vraag naar een basishandeling waarbij je persoonlijke inbreng toch wat beperkt is (beleid nog eens even doorlezen).
offtopic:
Kortom: probeer in de GoT-search (op basis van ondermeer de topictitel kan je al snel zien of een hit relevant is) te zien of je vraag niet al is beantwoord. Dan krijg je vaak 'automatisch' ook nog additionele tips :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor de oplossing! Werkt perfect!