Toon posts:

Nieuwe Laptop onder de €900

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het liefst een Asus, het moet een INTEL zin met daarin:

- Core Duo of Core 2 Duo
- 120 GB HD,
- 1x 1GB DDR2 RAM

Budget: €900

Ik heb gekeken naar:

- A8JR-4P005C
- A8SC-4P017C
- A8JN-4P006M
- Dell Inspiron 6400

maar ik kan niet echt een keuze maken, wat raden jullie aan ?

thnx,
fiko

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welke vind je zelf het beste? Keuzes maakt een tweaker zelf, zie ook de policy van dit forum. Ga zoeken naar reviews, ervaringen etc, en zoek benchmarks op.

Denk trouwens verder dan alleen specificaties, kijk ook naar garantie e.d.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:34

yok

www.ibood.nl net besteld.
Is tot morgen 24.00 nog geldig.

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:59
gambieter schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 02:00:
Welke vind je zelf het beste? Keuzes maakt een tweaker zelf, zie ook de policy van dit forum. Ga zoeken naar reviews, ervaringen etc, en zoek benchmarks op.

Denk trouwens verder dan alleen specificaties, kijk ook naar garantie e.d.
Bovenstaand lijkt mij ook het beste advies wat je kan krijgen. Op de Asus website kan je een produktvergelijking raadplegen van de verschillende modellen waar je interesse in hebt. Bij het ene model wordt Vista bijgeleverd terwijl bij de andere nog XP als besturingssysteem wordt geleverd. Dit even als voorbeeld maar dan wordt de keuze al een stuk makkelijker. Zo kan je meerdere opties wegstrepen waar er onder aan de streep de geschikste laptop overblijft.

Succes! :)

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
yok schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 02:17:
www.ibood.nl net besteld.
Is tot morgen 24.00 nog geldig.
Tja, maar niet iedereen wil een acer. En dan al helemaal geen Aspire.

Een goede laptop uitzoeken is heel moeilijk. Zeker van plaatjes. Ik zou goede reviews zoeken over de verschillende modellen. Stevigheid van de behuizing is heel belangrijk.
Maar ook andere dingen die jij belangrijk vind aan een laptop kan je gebruiken om je zoektocht te sturen.

[ Voor 37% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 03-08-2007 03:52 ]

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:34

yok

Het wordt mijn eerste Aspire, en Acer heeft een reputatie ja. Vooral Aspire. Ik ga het eens proberen. Ben zoiezo erg voorzichtig en vond de prijs/kwaliteit erg aantrekkelijk.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.